ויראלי

אייל גולן מעביר את השרביט: "הבמה שלי, תמיד שלך"

בפוסט שהעלה לאינסטגרם עם תמונה שלו לצד אביו על הבמה, ליאם כתב: "אבא, מלך שלי, למרות שלכולם זה נראה מובן מאליו, אני יודע כמה שזה לא. אתה זה שמחנך אותי שאין קיצורי דרך, שאם אני רוצה להגשים כל חלום, אני צריך לעבוד קשה בשבילו, אבל אתה נותן לי את הכלים הכי טובים שיש"
מערכת ice | 
אייל גולן ןליאם גולן בגולסטאר (צילום צילום מסך מגולסטאר)
בשבועות האחרונים, ליאם גולן, בנם של אילנית לוי ואייל גולן, זכה להזדמנות חייו להקפיץ את הקריירה הצעירה שלו למקומות שהיא טרם הייתה בהם, כאשר הוזמן להופיע לצד אביו על הבמה באצטדיון בלומפילד וגם בקיסריה. הבן הנרגש הקדיש לאביו מילים חמות על הזכות שנפלה בחיקו.
בפוסט שהעלה לאינסטגרם עם תמונה שלו לצד אביו על הבמה, ליאם כתב: "אבא, מלך שלי, למרות שלכולם זה נראה מובן מאליו, אני יודע כמה שזה לא. אתה זה שמחנך אותי שאין קיצורי דרך, שאם אני רוצה להגשים כל חלום, אני צריך לעבוד קשה בשבילו, אבל אתה נותן לי את הכלים הכי טובים שיש".

הוא גם כתב: "אז תודה לך אבא שנתת לי את הבמה בהופעות בקיסריה וירושלים ,שאתה מורה הדרך הכי טוב שאפשר לחלום עליו. ותודה לכם, שחיבקתם אותי ושרתם איתי את השירים שלי כמו שלא דמיינתי, שבוע טוב ורק בשורות טובות".
אייל גולן השיב לבנו על הפוסט המרגש: "עשית אותי האבא הכי גאה שבעולם הבמה שלי, תמיד שלך", כל התגובות לדבריו של ליאם היו מפרגנות ואוהדות: "אח שלי היקר, כמה אני גאה בך ובדרך שלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה