תרבות ופנאי

אייל גולן חוטף אש: "פשוט זוועה, איבד את הקהל"

אייל גולן הופיע אמש מול הקהל הירושלמי בארנה והמעריצים מתלוננים: "אחרי שהוציא את המיץ לבסוף הופיע בקושי חצי שעה, מאכזב ביותר"
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזמר אהוב בישראל אייל גולן חוטף אש מהמעריצים שהגיעו אתמול (שלישי) להופעה שלו בארנה בירושלים.
אייל גולן ממשיך בסבב ההופעות שלו, ואחרי שמילא את סיבוב ההופעות בקיסריה הוא הופיע מול הקהל הירושלמי שחלקו יצא מאוכזב. מעריצים שרכשו כרטיסים להופעה אתמול התלוננו בעמוד הפייסבוק המקומי "ירושלמים וירושלמיות".
מעריצה אחת כתבה כי ההשקעה בכרטיסים ובהגעה למקום לא הייתה שווה את המאמץ: "הבנאדם היה גמור וחבל שהוא בוחר לזלזל בכספים של קהל שמזמין כרטיס, חלקם מביאים בייביסיטר, חונים את הרכב במקומות לא מקומות ועושים צעדה, מזמינים שתייה בהון תועפות בארנה ולבסוף מקבלים ערב קריוקי, ההופעה הזו הזכירה לי למה בישראל לא צריך לצאת, כולם מסביבי התעצבנו, חלקם יצאו יותר מוקדם ואני מאמינה שבכל האולם היה כך".
עוד היא הוסיפה כי: "אייל איבד חלק מהקהל אתמול, אולי זה טיפה בים אבל כך זה מתחיל.. ההרגשה הכי מעצבנת הייתה שבאף מקום הוא לא עשה כך, היה לו נוח לזלזל בקהל הירושלמי ולהעביר לו ערב קריוקי שגם שם זרק 2 מילים לכל שיר, פשוט זוועה ואין מילה אחרת! ואחרי שהוציא את המיץ לבסוף הופיע בקושי חצי שעה, מאכזב ביותר".
מעריצה נוספת בקבוצת הפייסבוק כתבה כי הרגישה שהיא בקריוקי: "מישהו יכול להסביר לי מה היה הזלזול הזה אתמול במופע של אייל גולן? הרגשתי בקריוקי לא במופע". מעריצים נוספים התלוננו על משך הזמן של ההופעה ובה טענו כי היא הייתה קצרה מדי.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קבע
    חוני 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קבע אחרי המופע עם כמה קטינות ירושלמיות אז מיהר
    סגור
  • 2.
    בושה (ל"ת)
    אליה 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי הולך להופעה של אייל גולן?
    י ש ר א ל י 09/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש בזוי המזלזל בקהל, משפיל קטינות ומחליף נשים כמו גרביים. ביזיון, מי ששילם אולי מגיע לו. שכר לימוד.
    סגור