ויראלי

יעל שלביה חוטפת מאשתו של שימי תבורי: "הלב מת"

באומן טענה על הלוק הרזה של הדוגמנית: "זה לא שווה את זה, בנות. בנות, בנים, כל מי שלוקה בהפרעות אכילה. לא שווה בשביל קילו שניים שכל הסוכנויות וכל האחרים אוכלים ונהנים והבנות מרעיבות את עצמן ומגיעות למצב של... בסופו של דבר אם הן לא מפסיקות ולא מטפלות בתופעה הזאת, תראו לאן הן מגיעות"
מערכת ice | 
יעל שלביה ברנואר (צילום מסך)

סערת תמונות הרזון של יעל שלביה לא נרגעת ומי שהצטרפה את הקלחת היא יהודית באומן, זוגתו של שימי תבורי, שלפני כשנה איבדה את בתה קארין באומן בשל מחלת האנורקסיה ממנה סבלה במשך שנים רבות.

באומן טענה: "קראתי היום את הכתבה במקרה על יעל, על הרזון הקיצוני שהיא נקלעה אליו. אני לא יכולה לומר מה אמת ומה לא, אבל בכללי אני יכולה לומר לכם שאין יותר גרוע מהמחלה הזו. אני פונה לכל הבנות שבאמת לא מצליחות להאמין שהקדוש ברוך הוא בנה את הגוף כמו שהוא והן צריכות לקבל את עצמן כמו שהן – תראו בנות לאן אני הגעתי ולאן קארין שלי הגיעה".
 



היא המשיכה: "תראו את הקבר הזה, שקארין שוכבת מתחתיו במקום ליהנות מהחיים, לטייל, להתחתן, להביא ילדים. המחלה הרגה אותה, האנורקסיה גמרה עליה ועליי. אני כל יום חמישי פה, משקה את העציצים, מנקה את הקבר. אל תעשו את זה, אל תלכו לזה!

באומן טענה: "זה לא שווה את זה, בנות. בנות, בנים, כל מי שלוקה בהפרעות אכילה. לא שווה בשביל קילו שניים שכל הסוכנויות וכל האחרים אוכלים ונהנים והבנות מרעיבות את עצמן ומגיעות למצב של... בסופו של דבר אם הן לא מפסיקות ולא מטפלות בתופעה הזאת, תראו לאן הן מגיעות. זו אחת הדוגמאות הכי ברורה שיכולה להיות".
לסיום פנתה: "אני מבקשת מכן, לא להגיע למצב הזה. אני אימא שכולה. כל יום אני יותר שכולה משכולה. למרות שאני הולכת עם שימי, ואהבה, הלב מת. אל תגרמו להורים, לאימהות שלכן להגיע למצב שגם הן כבר לא חיות. אז בבקשה, קבלו את עצמכן כמו שאתן, אתן יפות ולא חסר לכן שום דבר. כל עוד שאין מחלה פתולוגית של השמנה או משהו שבאמת מזיק - תעזבו את זה, תשתחררו, תאכלו נכון ותאכלו בריא, אבל תאכלו".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה