שיווק ופרסום

יעל שלביה חושפת את הקולקציה החדשה ברנואר | צפו לפני כולם

הדוגמנית והפרנזטורית, יעל שלביה, ממשיכה בקריירת העיצוב ברנואר, ובפרסומת החדשה שתעלה הערב למסכים, תוצג הקולקציה השנייה והפעם עם מיקוד בטרנד חדש ומרענן. כל סגנונות הלבוש בבד ג'ינס | צפו לפני כולם בפרסומת החדשה
מערכת ice | 
יעל שלביה ברנואר (צילום מסך)
יעל שלביה ממשיכה לבנות את עצמה גם בתחום העיצוב, דרך בית רנואר, ולאחר שחודש שעבר נחשפה הקולקציה הראשונה שלה - קולקציית הג'ינסים הייחודית, הערב (שלישי) תיחשף הקולקציה השנייה של המעצבת העולה, כאשר שלביה בחרה להתמקד בטרנד החדש nonfit fitting.
בפרסומת החדשה, מבית היוצר של הבמאי והצלם יונתן ויצמן, תחת הסלוגן והשיר: SHE'S GOT THE LOOK, מוצגת הקולקציה החדשה: לבוש, מחוייט, מפתה, טומבויי והכול בג'ינס - כל סגנונות הלבוש והכול בבד אחד. אופנתי תמיד ולעולם לא נמאס.
דרך הטרנד החדש, שלביה מציגה את הקולקציה: המכנסיים רחבים ונוגעים ברצפה, החולצות גדולות ומרגישות כאילו הושאלו מארון הגברים. כאשר הדגש הוא על משחקי אורכים ופרופורציות, חולצות ארוכות ורחבות נלבשות עם ז'קט קרופ קצר ומרובע, חצאית סופר מקסי מצורפת לז'קט בייקר קצרצר ליצירת מראה חדש ושובבי.
השטיפות נעות בין הבליץ' המולבן דרך שלל כחולים שטופים ועד מראה הבלו/בלאק בג'ינס מצופה לאקה שחורה. הג'ינסים ברובם הם בדים במשקל בינוני, ללא לייקרה, שטופים ומרוככים ליצירת מראה חורפי ולבוש אך נעים ולא מסורבל.
בנוסף לראשונה בקולקציה שני דגמי הלבשה תחתונה, האחד סט בוקסר וחזייה עשויים בד כותנה באריגת ריב עם גומי ממותג בטון על טון, והשני טופ גופייה מחוכי בשילוב תחתון מינימליסטי עם אפשרות לכוון את מידת המותן, מגיע בגוון שמנת או בטקסטורת ג'ינס שטוף.
הקולקציה מציעה גם שני דגמי נעליים ותיק תואם בפלטה קלאסית ומשלימה של שחור, שמנת וניוד.
צפו בפרסומת לפני כולם:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה