ויראלי

שימי תבורי וזוגתו נעלבים: "מכאיבים לזמר אהוב ומפנים עורף"

יהודית באומן כתבה: "אני ממש רותחת ובטוחה שאלו שבחרו בזמרים שיופיעו בטקס הזיכרון הלאומי לזכר שבעה באוקטובר פעלו בשיטה מקוונת שבראשה מירי רגב ומיקי זוהר איבדו את רגישותם לזמרים שמעוררים השראה כמו שימי זוהי לא פעם ראשונה ששימי תבורי כותב מכתב למירי להכנס לרשימת הזמרים שיופיעו בטקסים מכובדים"
מערכת ice | 
שימי תבורי (צילום אור גפן)
לאחר שנסגר הליינאפ למופעי הזיכרון הממלכתיים והלא ממלכתיים לזכר קורבנות ה-7 באוקטובר, מי שנותרו מאוד מאוכזבים הם שימי תבורי וזוגתו יהודית באומן שרטנו על כך שהוא לא הוזמן.
באומן כתבה: "אני ממש רותחת ובטוחה שאלו שבחרו בזמרים שיופיעו בטקס הזיכרון הלאומי לזכר שבעה באוקטובר פעלו בשיטה מקוונת שבראשה מירי רגב ומיקי זוהר איבדו את רגישותם לזמרים שמעוררים השראה כמו שימי זוהי לא פעם ראשונה ששימי תבורי כותב מכתב למירי להכנס לרשימת הזמרים שיופיעו בטקסים מכובדים ומה? מתגלה שהמון זמרים נכנסים לרשימה והשמועה מתפשטת כמו וירוס ומשפיעה על תחומים נוספים קומבינות פרוטקסיה והנה מכאיבים לזמר אהוב ומפנים עורף".

עוד כתבה: "מדוע? לא להיות אנושי? הקהל אוהב את שימי מדוע מיקי זהר זה שכל הזמן מבטיח שינסה ויעזור במישור הזה מתעלם באורח מעליב לא צפוי ? מדוע מירי רגב עברה מולי ומול שימי ושיחקה או ה רגשית כדי לנקות את פנימיותה? לטובת עונג של העלבה? זוהי הנטיה שלה ושל מקבלי החלטות נטיה טבעית לקומבינות וקשרים אישיים".
לסיום טענה: "ומה שמתרחש זה משהו שכמעט אינו תלוי באזרחים במהות האמיתית ובמה מה שזמר מעולה רוצה להשיג וזוהי תחושה טבעית מי שהעליב את שימי אני מאחלת לו שיעלב בעצמו וייספק עוגן לתשומת הלב שלי ומה שאני מרגישה תתביישו".
תגובת מערך הטקסים והאירועים הממלכתיים: "טרם פורסמו שמות האומנים אשר יופיעו בטקס הממלכתי. בחירת האומנים לטקס הממלכתי נעשית ע״י חברת ההפקה ובמאי הטקס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה