ויראלי

הזמר האהוב מתנצל: "הגעתי לנקודת שבירה, לוקח אחריות"

כוכב ג'יינז אדיקשן ניסה להסביר את האירוע האלים בו הכה את גיטריסט הלהקה: "סוף השבוע האחרון היה קשה באופן בלתי ייאמן, ואחרי שהיה לי את הזמן והמקום לחשוב על כך, אני מתנצל בפני חבריי ללהקה ובמיוחד דייב נבארו, בפני המעריצים, המשפחה והחברים שלי על איך שהתנהגתי בהופעה ביום שישי האחרון"
מערכת ice |  1
צילום freepik
פרי פארל, סולן להקת ג'יינז אדיקשן החליט לשים שוב לפרשה ולהתנצל בפני חברו דייב נבארו, זאת לאחר שביום שישי האחרון התקוטט על הבמה עם המתופף והכה את נבארו הגיטריסט לאחר דין ודברים בין השניים.
פארל ניסה להסביר: "סוף השבוע האחרון היה קשה באופן בלתי ייאמן, ואחרי שהיה לי את הזמן והמקום לחשוב על כך, אני מתנצל בפני חבריי ללהקה ובמיוחד דייב נבארו, בפני המעריצים, המשפחה והחברים שלי על איך שהתנהגתי בהופעה ביום שישי האחרון, לצערי, נקודת השבירה שלי הובילה להתנהגות בלתי ניתנת להצדקה, ואני לוקח אחריות מלאה על הדרך בה בחרתי להתנהל".

חברה הלהקה כאמור הכריזו לפני כן כי: "בעקבות התנהגות חוזרת ובעיות נפשיות של הסולן שלנו פרי פארל, הגענו למסקנה שאנחנו לא יכולים להמשיך את סיבוב ההופעות שלנו בארה"ב. הדאגה שלנו לבריאותו ולביטחונו ולבריאות ולביטחון שלנו לא מותירה לנו אפשרות אחרת. אנחנו מקווים שהוא יקבל את העזרה לה הוא זקוק".
הםג גם הודיעו: "אנחנו לא רואים פתרון בו נדאג לסביבה בטוחה על הבמה, שתאפשר לנו לקיים הופעה מעולה בכל ערב. הלב שלנו שבור", אחד העדים לתקרית טען: "ראיתי את פארל מסתובב עם בקבוק יין גדול כל הלילה, נבארו ואייברי המשיכו לדבר זה עם זה במשך כל ההופעה ונראו כועסים יותר מהרגיל". אשתו של פרי פארל, מצידה, ניסתה להסביר את ההתנהגות של בעלה: "הוא סובל מטנטון ומגרון כואב בכל לילה, הכעס שלו הצטבר, והוא הרגיש שהווליום על הבמה היה רועש מהרגיל והקול שלו 'הוטבע' על ידי שאר הלהקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסמים הזה עושה לו טוב אהווו חחח (ל"ת)
    סמים ועוד סמים 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור