ויראלי

דרמה בשידור חי: צילם סרטון טיקטוק - ונפגע ישירות ממכת ברק | צפו

הזוי: תייר רוסי בן 32 צילם סרטון טיקטוק עם חבריו בחופי באטומי, כשלפתע מכת ברק נחתה עליו מהשמיים ברגעים מלחיצים במיוחד. הוא פונה לבית החולים, שם הרופאים היו המומים ממצבו. צפו בתיעוד המטורף
מערכת ice | 
ברקים (צילום Edward Aspera Jr ויקיפדיה)
אירוע חריג מאוד התרחש בימים האחרונים באחד החופים בבאטומי שבגאורגיה, זאת לאחר שתייר רוסי בשם פאבל סמירנוב, שהגיע יחד עם חבריו לחופשה במקום, צילם עם חבר נוסף סרטון לטיקטוק בו הם רוקדים על מצוף בחוף הים בסמוך למים, כשלפתע מכת ברק פגעה בו ישירות, תוך כדי צילום הסרטון.
סמירנוב בן ה-32, נפל מיד אל הקרקע כשחבריו ההמומים מנסים לטפל בו. באורח נס של ממש, חייו ניצלו. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, כשהרופאים הבינו שהפציעה שלו קלה, הם "היו המומים" לגלות שהוא בכלל הצליח לשרוד את זה. הוא פונה מיד לבית החולים עם אמבולנס שהוזעק למקום, והוא סובל מכוויות בבטן, ברגליים ובגב.
סמירנוב סיפר לרשת הטלוויזיה הרוסית  SHOT על התגלגלות העניינים: "שנייה אחת אתה רוקד, ושנייה אח"כ אתה גוסס. הרגשתי מיד שנדפקתי. איבדתי תחושה באיברים רבים בגוף שהרגשתי שהם נעים ללא שליטה. חשתי כאב ברגליים והתקשיתי לנשום".
 
בנוסף הוא סיפר כי הבגדים שלו נקעו לגמרי ונשרפו: "הנעליים שלי נקרעו לגזרים, התחתונים שלי נשרפו, גם החולצה שלי נשרפה בצורה חלקית", סיפר הצעיר בן ה-32 שטופל בבית חולים מקומי ושוחרר בהמשך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה