ויראלי

הזמר האהוב בדרמה ענקית: כך הציל אישה מהתאבדות ברגע האחרון

בון ג'ובי, אחד הזמרים הגדולים בעולם, נקלע לסיטואציה קשה במהלך צילומי קליפ לשיר שלו על גשר בנאשוויל. אישה שהייתה במצוקה איימה לקפוץ מהגשר ולהתאבד. אלא שג'ובי, ברגעים שנראה כאילו נלקחו מסרט הוליוודי, הצליח לשכנע אותה לא לקפוץ, חיבק אותה ולקח אותה לחוף מבטחים
מערכת ice | 
בון ג'ובי (צילום אינסטגרם)
בון ג'ובי, אחד הזמרים הגדולים בעולם, צילם השבוע קליפ חדש לשיר שלו "The People's House" בסמוך לגשר המפורסם Seigenthaler Pedestrian שבנאשוויל, טנסי, ארצות הברית. אלא שלדרמה הענקית אליה הוא נקלע ולסוף שנראה כאילו נלקח מסרט הוליוודי - הוא ממש לא היה מוכן.
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, בסמוך למקום בו צילם בון ג'ובי את הקליפ, הוא ואחת מהמפיקות שעבדו עמו על הקליפ זיהו אישה במצוקה, שעומדת מעל הגשר ומאיימת להתאבד. 
כאן, הגיע סיפור הגבורה המדהים של ג'ובי ואשת ההפקה שלו - השניים, שזיהו את המצוקה של אותה אישה, ניגשו אליה בעדינות, החלו לדבר אל לבה ולרכך אותה. בסופו של דבר, השניים הצליחו לשכנע את האישה לא לקפוץ מהגשר ולשים קץ לחייה, ואחרי דקות ארוכות של שיחה בין השלושה, הם הצליחו לשכנע אותה.
בסופו של דבר, הסיפור המטורף ומעורר ההשראה הזה הסתיים בכך שג'ובי מחבק את אותה אישה שהייתה במצוקה נפשית קשה מאוד, לוקח אותה למקום מבטחים וממשיך בצילומי הקליפ, שלכל דבר ועניין יכולים להפוך בקרוב לתסריט הוליוודי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה