ויראלי

מקורב לאייל גולן: "דניאל גרינברג, תזכירי לי מה את בדיוק עשית למען החטופים"

הסאגה מחריפה: אחרי שעקצה את הגרוש שהקדיש שיר לבייביסיטר במקום לחטופים, דניאל גרינברג חוטפת מאיש יחסי הציבור של אייל גולן: "מה את בדיוק עשית למען החטופים ולמען המדינה חוץ מלחפש כותרות כדי להעלות את העוקבים שלך"

מערכת ice |  4
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
פרשת אייל גולן והמטפלת המפוטרת מסרבת לגווע. כזכור, לאחר שגולן הקדיש אמש שיר על הבמה בקיסריה למטפלת של ילדיו, מאיה זיו. גרושתו, דניאל גרינברג, שפיטרה את אותה מטפלת לפני מס' שבועות הגיבה ועקצה: "במקום להקדיש שירים לילדים החטופים ולילדים אשר נפגעו מפעולות האיבה, זה מאוד הגיוני להקדיש שיר לבייביסיטר..." אמרה הדוגמנית ל- makoסלבס.
ההערה של גרינברג, הצליחה כנראה הפעם לעצבן את גולן ופמלייתו שהרגישו שהגרושה נגעה בנקודה רגישה ולא הוגנת. באופן נדיר, מנהל יחסי הציבור של גולן, נתנאל מויאל, שעד לא מזמן היה גם איש היח"צ של גרינברג, הוא זה שהגיב לדבריה של הגרושה ועלה להתקפה: "לרוב אני לא נותן במה לאייטמים באתרים אבל היום זה עבר כל גבול, עד החטופים.  דניאל גרינברג מקסימה – זה בשבילך. גם אתמול, כמו בכל הופעה של אייל מתחילת המלחמה יש נאמבר שמוקדש למען השבת החטופים, לחיילים שנהרגו, למשפחות הכואבות. רק תזכירי לי מה את בדיוק עשית למענם? למען המדינה? חוץ מלחפש כותרות כדי להעלות את העוקבים שלך".
גרינברג, שטרם הגיבה למויאל, העלתה כזכור אמש (לאחר הקדשת השיר) גם סדרת סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה בהם כתבה: "למישהו פה יש ספק שהילדים שלי הם לפני הכל? רק לוודא שאני לא משוגעת. גם לכן חשוב לדעת מה קורה עם הילדים שלכם כשהם לא אתכם פיזית?". גרינברג גם שלחה ככל הנראה עקיצה לאחותה קארין, שהגיעה גם היא למופע של גולן והצטלמה עם המטפלת, ועודדה את ילדיה להישאר "אחים מאוחדים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אפילו אחותה כבר לא סובלת אותה חלאסססס (ל"ת)
    דורון 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    דווקא כמקורב, מה אתה מתערב? אין לה זכות להגיב להתנהלות (ל"ת)
    רות 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מעניין למה היא פיטרה את המטפלת...
    גו 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש כנראה מעבר לנאמר
    סגור
  • 1.
    אולי די עם זה
    א 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השפל הזה עשה ילדים בכל מקום והשאיר אותם עם משפחה מפורקת בגלל סטיות וקטינות ועכשיו מנסה להראות את עצמו צחור כשלג ולא רק מתכתש עם הגרושה השלישית עקב סטיותיו הבלתי נשלטות אבל הוא לא מבין שכל הטרללת הזאת הורסת את החיים של כל הילדים שלו מכל עדר הנשים שבהן בגד ופירק משפחות פתאום הוא הפך להיות צדיק ממש מחליא
    סגור