ויראלי

"טמפל ראן" גרסת המציאות: כך נראה המשחק האהוב בחיים האמיתיים

כוכב טיקטוק ישראלי הצליח להביא את המשחק האהוב "טמפל ראן" לחיים האמיתיים. מקדש בקמבודיה מושך אליו תיירים בשל הדמיון שלו למקדש המופיע במשחק
מערכת ice | 
צילום shutterstock
אתגר חדש שוטף את הרשתות החברתיות "אתגר טמפל ראן" (templerunchchallenge), האתגר מבוסס על משחק אהוב וישן ששמו "טמפל ראן" ("Temple Run"). האתגר מתבצע באתר מורשת עולמית של אונסק"ו, אנגקור וואט, מקדש הינדי-בודהיסטי בקמבודיה.
המשחק יצא ב-2011 וצבר פופולריות גדולה תוך זמן קצר. במשחק יש צוות חוקרים שגנבו אוצרות ממקדש אצטקי ומטרת המשחק היא לחמוק בהצלחה משומרי המקדש שרודפים אחרי החוקרים.
המקדש בקמבודיה דומה למבנה של המקדש שהופיע במשחק, מה שגרם לתיירים רבים לפתח אתגר חדש שבו הם מפרסמים את עצמם "משחקים" במציאות. המקומיים רואים את אתגר זה כחוסר כבוד למבנה הקדוש. בנוסף לכך, העלייה בתיירות הביאה עימה עלייה במקרי הוונדליזם במקדש. בעקבות זה נוספו למקדש חבלים ומדרגות כדי לשמור על התבליטים והרצפות של המקדש.
.
תרבות המקדשים בקמבודיה חשובה מאוד עבור תושביה. פרופסורית לארכיאולוגיה אליסון קרטר אמרה, "אם זה משהו שלא היית עושה בכנסייה, בית כנסת או במסגד, הם לא צריכים לעשות את זה בעיר המקדשים העתיקה אנגקור".
כוכב טיקטוק ישראלי גם ניסה את הטרנד המדובר. הוא צילם את עצמו מחקה את המשחק. בנוסף אליו טיקטוקרים נוספים לקחו חלק באתגר וסחפו איתם מיליוני צפיות.
 
@theroyb Was actually chased by monkeys #templerun #cambodia #cambodia🇰🇭 #travel #angkorwat #thailand ♬ original sound - Roy
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה