בריאות

קורע לב: ילד בן 11 מת מדום לב כתוצאה מאתגר טיקטוק

עוד מקרה מוות מזעזע כתוצאה מאתגר טיקטוק. הפעם אתגר בשם "כרומינג", שמזמין ילדים ובני נוער לשאוף כימיקלים מסוכנים שנמצאים בבתיהם ולתעד את זה ברשת החברתית
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
טומי-לי גרייסי בלינגטון בן ה-11, מבריטניה, מת לאחר ששאף כימיקלים רעילים כתוצאה מאתגר טיקטוק מוכר בשם "כרומינג". משפחתו של טומי-לי הרוסים ורוצה שחברת המדיה החברתית תיסגר, או שהפלטפורמה תיאסר לשימוש לילדים מתחת לגיל 16. "טומי-לי גרייסי סבל מדום לב בביתו של חבר, הובהל מיד לבית חולים סמוך, שם הוא מת", כך נכתב ב"טיימס הלונדוני".
סבתו של טומי-לי טענה: "הוא מת מיד לאחר שישן בביתו של חבר והם ניסו את שיגעון הכרומינג בטיקטוק". "היה לו לב זהב, כל המשפחה הרוסה" הוסיפה הסבתא. אתגר הכרום כרוך בשאיפה מחפצי בית נפוצים כמו פחיות אירוסול, מסיר לק, ממיסי צבעים ומוצרי ניקיון תוך כדי צילום ותיעוד של המעשה. 
האתגר עלול לגרום לנזק מוחי חמור, חנק ודום לב רק מנשיפה אחת בלבד. המגמה הובילה למקרי מוות רבים של בני נוער וקטינים ברחבי העולם ועלתה לפופולריות מהשכיחות של אותם סרטונים ברשתות החברתיות ובטיקטוק בפרט. משפחתו של טומי-לי חושבים שהפלטפורמה צריכה לעשות יותר כדי לשמור על בטיחות המשתמשים ואפילו לסגור אותה כדי למנוע מקרי מוות מיותרים.
מקרה זה מצטרף לשלל מקרי מוות ברחבי העולם כתוצאה מאתגרי טיקטוק מסוכנים ומגוונים, שרק צוברים תאוצה. רק כאן בארץ היה מקרה לאחרונה של צעירה בת 25, שהחליטה ליישם אתגר טיקטוק, שטוען כי אם מסתכלים על השמש במשך חצי שעה, זה מטעין את הגוף באנרגיה סולארית ומעניק סגולות רפואיות, האירוע הסתיים באובן ראייה מוחלט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה