ויראלי

יעל בר זוהר נפרדת: "כמה רציתי שתישאר איתי עוד"

בקשה ששלחה הכוכבת למאות אלפי עוקביה גרמה לרבים מהם לדמוע. בר זוהר, שאיבדה השנה את אביה, כתבה לו דברי תודה מרגשים ושלחה מסר נוגע ללב למי שעוד יכול לדבר עם הורים חיים  

מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום שחר גאיה ביטון)
בזמן שהיא חולה בקורנה ומתכוננת לסדנת הוולנס ביוזמתה, השחקנית והמגישה פנתה אמש במסר מרגש ל-404 אלף עוקביה באינסטגרם: "כל מי שקורא עכשיו את הסטורי שיתקשר להורה שלו (אם הוא עוד יכול) ויגיד לו תודה על משהו. ואח"כ תכתבו לי שעשיתם את זה. תשמחו אותי", כתבה הכוכבת.
לדברי בר זוהר, תרגול אמירת הודיות יומיות, הביא אותה להיזכר בגעגוע באביה מנחם, שנפטר בחודש מאי האחרון לאחר מאבק במחלה קשה.   
"לשמחתי אמרתי לך הרבה אבא שאני אוהבת אותך ותודה! תודה על האבא הנאמן והמסור שהיית עבורי. תודה על הסבא המדהים שהיית. תודה על האמונה בי. גם בשיחה האחרונה שהסעתי מהר לבית החולים התקשרתי ובדרך כל הזמן אמרתי לך כמה אני אוהבת אותך... ושכולנו... כמה רציתי שתישאר איתי עוד. מתגעגעת מתוק שלי. תודה על כל מה שעשית למעני. האבא הכי טוב שיכולתי לבקש", סיכמה השחקנית על רקע תמונה שלה חבוקה עם אביה.

מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר yaelbarzohar​@
עוקביה של בר זוהר, שנשמעו לעצתה, שלחו לה בהמשך הודעות עדכון שאותם שיתפה: "התקשרתי לאבא שלי, הזמנתי אותו לשבת", "בזכותך הלכתי לאבא שלי כל יום בחודשים האחרונים עד שנפרדנו לפני שבועיים", נכתב בין היתר בתגובות שקיבלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל עוד ההורים חיים תבקרו אותם, תהיו לידם
    הורים 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תחמיצו, זמן איתם זמן לעולם לא יחזור
    סגור