ויראלי

יעל בר זוהר: "מקווה שתהיה גאה בי ותעזור לי לנשום מלמעלה"

"אני מגשימה את החלום שלנו עילי". כתבה בר זוהר בפוסט נרגש, בו היא משתפת על המנהג החדש שלה, אמבטיות קרח טיפוליות. "עולם של תעוזה, בריאות פנימית אמיתית, שליטה תודעתית ומיצוי הדבר הנפלא הזה שנקרא החיים", תיארה זאת בר זוהר
מערכת ice |  12
יעל בר זוהר (צילום מתוך אינסטגרם)
לאחר שפרסמה יעל בר זוהר לעוקביה, על הדרך החדשה אליה היא החליטה לצאת בהתרגשות רבה. אתמול (חמישי) פרסמה כוכבת הטלוויזיה פוסט בו היא משתפת את אמבטיות הקרח שהחלה לעשות.
לדבריה היא ובעלה, גיא זוארץ, החלו לעשות אמבטיות קרח עם אחיינו של זוארץ, עילי ברעם ז"ל, שלמרבה הכאב והצער, היה במסיבת הנובה באותה שבת שחורה ונרצח על ידי מחבלי חמאס.
בפתח דבריה כתבה בר זוהר: "עילוש היה זה שהכיר לי את נפלאות טבילת אמבטיות הקרח. אני בחיים לא אשכח איך הוא פשוט החליט לטוס ללמוד באירופה במשך שנתיים אצל ווים הוף - האיש שהמציא את השיטה - ללמוד מהגדול ביותר, לא פחות. בין טיולים ליערות מושלגים ותמונות שהוא היה שולח לנו, שגרמו לנו לחרדות מדלקת ריאות מתמשכת הצלחנו פתאום להיכנס לעולם החדש שעילי הביא לחיינו עולם של תעוזה, בריאות פנימית אמיתית, שליטה תודעתית ומיצוי הדבר הנפלא הזה שנקרא החיים".


מתוך האינסטגרם של יעל בר זוהר
"גיא ואני זכינו לעשות איתך את טבילת הקרח הראשונה שלנו. כמה שיגענו אותך בסדנת הנשימות… רצינו כבר להגיע לענין ואתה התעקשת לא לוותר על אף שלב. ופתאום ראינו אותך גבר בשל שיודע מה הוא עושה שמצא את היעוד שלו".

"כל כך האמנת בשיטה הזאת שהצלחת להכניס לנו את זה עמוק ללב. כמה רצית שנתחיל לשלב פעולה ולאחד כוחות- ונפיץ את הבשורה הזאת לעולם. רצית להפיץ את הבשורה ולהעביר לאנשים את החוויה הטובה הזאת הלאה מתוך אמונה שאנשים טובים יוצרים חברה טובה". הוסיפה בר זוהר.
לסיום, כתבה: "והנה, אני מגשימה את החלום שלנו עילי אני זוכה ליצור את המרחב שחלמנו עליו לצרף אליי נשים נפלאות שייחשפו לעולם המדהים שפתחת לי שנשמח ונבכה ונרקוד ביחד נלמד מחדש איך לחיות את החיים בצורה הכי טובה שאפשר וניתן לעצמנו חוויה מעצימה וטובה ומרפאת. לגוף ולנפש. מקווה שתהיה גאה בי ותעזור לי לנשום מלמעלה".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    יעל בר זוהר
    ויוי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי דייייייי נמאס עזבי אותנו בשקט
    סגור
  • 10.
    למען הציבור
    רמי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילדת שוקולדה מצפון תל אביב אין להם מה לעשות מרוב שעמום עם הכף תתרמו לנזככים
    סגור
  • 9.
    יעל בר זוהר
    ע.י.י. 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פעמים אפשר בכתבה אחת לרשום את אותם דברים ...????, אגב זה קורה בכל הכתבות באינטרנט ) ! וגם מה זה מעניין את הציבור אם היא עושה אמבטית קרח לעזאל .?? אין להם מה לעשות !! משושממים וגם היא רוצה להשאר בתודעה !! יאלללללה די כבר נמאסת !!!
    סגור
  • 8.
    קרח וקצת בוטוקס (ל"ת)
    טל 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בר זוהר
    מירי 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    די נמאס ממך! כל יומיים עדכון מחייך.יאללה צאי מהמדיה
    סגור
  • טען עוד
  • תגובה
    ציפי 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת דיייייי נמאסת
    סגור
  • 6.
    למה
    Amir 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה לבזבז זמן על השטויות שלה?אין לכם אנשים מעניינים יותר?חולת פירסום.
    סגור
  • 5.
    יבז היא הפיקינז המעצבן בעולם (ל"ת)
    שלומית 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 4.
    נמעס
    אחת פשוטה 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דיי כבר.את מי זה מעניין איזו אמבטיה היא עושה קרח או לא.ודי כל פעם להכניס את לכל כתבה על טרגדיה משפחתית.זה לא מכובד לא משתמשים בזה כדי לשמור על סוג של פופולריות וליצור כתבות זבל שלא נשכח מי הם.אולי זאת לא הכוונה שלהם אבל זה נראה ומרגיש ממש ככה.
    סגור
  • 3.
    יעל ובעלה
    טוק 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תפסיקו לבכיין ולכתוב דברים שאינם בדיוק נכונים הכי קרובים .. מבקשים בנוסף כל כתבה שלכם צריך לבדוק את האמינות שלכם לעביר ישירות אליהם מבקשים
    סגור
  • 2.
    קרח
    גד 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שני מטומטמים. תאי המוח שלהם קפואים מטיפשות כבר הרבה זמן אמבטיות קרח זה עוזר למתים השיטה הנכונה היא כל יום. להתקלח במים קרים
    סגור
  • 1.
    נגמר להנ
    אלון 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    זקנה ממש עור זקן יבש נמשים מדלדל מסכנה כבר זקנה נראית 58 נראית זוועה
    סגור