ויראלי

יעל בר זוהר לא דופקת חשבון: "עשוי ללכלך"

יעל בר זוהר פרסמה תיעוד מאחת המסעדות אליהן הגיעה בברלין, ולא התרגשה מרמת השחיתות במנות. היא פרסמה תמונה מהמקום ושיתפה את עוקביה ב"ביס האגדי"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר ובעלה גיא זוארץ מרבים לשתף מחייהם הפרטיים בחשבונות עתירי העוקבים שלהם ברשתות החברתיות. לאחרונה נחתה בר זוהר בברלין ושיתפה את העוקבים האדוקים שלה במספר מקומות בהם בילתה.
אחד המקומות האלו הייתה מסעדה מיוחדת ועל פי התמונות מעט מושחתת, המשלבת אוכל ממגוון ז'אנרים. ניכר שהמקום כבש את ליבה של בר זוהר שפרסמה אותו בחשבון האינסטגרם שלה, בסדרת תיעודים מגרים בסטרוי שלה.
"אתם אוהבים סושי? המבורגר? רוצה לספר לכם על מקום חדש שנפתח לפני חודשיים פה בברלין". כתבה בסטורי הראשון שהעלתה מהמסעדה, בצירוף תמונה של המנה המושחתת.


עוד המשיכה וכתבה בסטורי נוסף: "והם נותנים לכם כפפות במקום כי הביס עשוי ללכלך. בקיצור חושבים פה על הכל! והביס אגדה!" 

כזכור, לאחרונה ויתרה בר זוהר על תפקיד בהצגה "מותק הילדות התחלפו". בר זוהר מסרה בתגובה מדוע החליטה לוותר על התפקיד: ״קיבלתי את ההזמנה להשתתף בהפקה בשמחה גדולה. ברמה האישית הרגשתי שאני עוד צריכה לאסוף כוחות אחרי השנה המורכבת שחוויתי. אני בטוחה שנתראה בקרוב על הבמות והמסך״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא זווארץ ואישתו
    בלאה 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעל בר זוהר.הכל לפירסום ר״ת ובעלך ולא לשום שבר אחר.מספיק מכל המינפולציות שלגם .אתם גבר לא מענינים ויש דור חדש .אתם חולי כסף ובצע .כלום לא מספיק לגם .זוג חולי כסף וכולם אומרים כך .איכס
    סגור