ויראלי

גיא זו-ארץ מובך מההופעה הלא צפויה: "את מטומטמת, סתומה"

מנחה תוכנית האח הגדול וכוכב הרשת גיא זו-ארץ נתפס בעדשת המצלמה כאשר הוא לא ידע שהוא מצולם, ברגע של הרגשת שחרור על כלי הנגינה הייחודי עליו הוא מנגן. צפו ברגע המביך
מערכת ice |  3
גיא זוארץ (צילום מסך רשת 13)
גיא זו-ארץ מרבה לשתף את עוקביו הרבים ברשתות החברתיות באירועים מחייו הפרטיים, אך כנראה לא חשב שייתפס ברגע מביך כמו שתפסה אותו בת דודתו, מוריה זרחיה. כידוע, זו-ארץ מנגן על כלי הנגינה הייחודי פאנטם, והוא שירת אותו ברגע המביך בו נתפס.
זרחיה פרסמה באינסטגרם את הסרטון בו נראה זו-ארץ מנגן על הפאנטם בהתלהבות, תוך כדי שהוא שר שיר שככל הנראה המציא באותו רגע ומורכב משלוש מילים בלבד, "את מטומטמת, סתומה".
 
נראה שזו-ארץ לוקח הכל ברוח ספורטיבית, מאחר והוא שיתף את הקטע המשעשע בחשבון האינסטגרם שלו, וקטף תגובות תומכות ואוהדות רבות, גם על קטע שיחסית לא שגרתי לזו-ארץ. אשתו של זו-ארץ, יעל בר זוהר, סימנה לייק לקטע המשעשע.
כזכור, לאחרונה נשאל זו-ארץ על הנגינה שלו בפאנטם ועל ה"הופעות" שלו עם כלי הנגינה בסרטונים שהיה מפרסם, והוא השיב: "האמת שגם אני מתגעגע, היה לי קצת קשה בתקופה האחרונה שהייתה מאוד רגשית, אבל תהיו בטוחים שזה יקרה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה?
    אמיר 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה לבזבז את זמננו על כלום?אנשים לא מעניינים משום מה תמיד כותבים עליהם ללא כל צורך.לא מעניינים לא תורמים כלום .בזבוז זמן
    סגור
  • 2.
    כתבה טפשית
    ביזיון 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    וואו, איזו ידיעה מרעישה! אין לכם מה לכתוב? נו, באמת מי ישמעזו ארץ גילה את הגלג. אז שר/אמר סתומה. ואוווווו! כתבנ טפשית וסתומה.
    סגור
  • 1.
    הגאון מוילנה...
    הרמינה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאאאאאאאאא!!!!!!!!! כי אתה גאון הדור... ממש...
    סגור