ויראלי

יעל בר זוהר נשברת בדמעות: "הלב שלי נשרף

בר זוהר כתבה בפוסט כואב שהעלתה:  “עם הנצח. עם חפץ חיים. כל ישראל ערבים זה לזה. ואהבת לרעך כמוך. מצוות פידיון שבויים – כל התשובות נכונות. אסור לנו לקום לעוד בקרים שחורים כאלה. אנחנו לא נצליח להתגבר אם לא יחזירו הביתה את האחים והאחיות שלנו. אלוהים! שלעולם אף אחד לא יעמוד בניסיון כזה"
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
גיא זוארץ מגיש רשת 13 ואשתו יעל בר זוהר איבדו את אחיינם עילי ברעם במסיבת נובה ב-7.10 ומאז המשפחה באבל גדול. בנם יהלי הגיע עמם להפגנה הגדולה בקפלן הקוראת לעסקה ולבש גם חולצה לזכר עילי ז”ל, שם זכה לחיבוק חם מאמו.
בר זוהר כתבה בפוסט כואב שהעלתה:  “עם הנצח. עם חפץ חיים. כל ישראל ערבים זה לזה. ואהבת לרעך כמוך. מצוות פידיון שבויים – כל התשובות נכונות. אסור לנו לקום לעוד בקרים שחורים כאלה. אנחנו לא נצליח להתגבר אם לא יחזירו הביתה את האחים והאחיות שלנו. אלוהים! שלעולם אף אחד לא יעמוד בניסיון כזה- בבקשה הכוח שלנו הוא ביחד. זאת הברכה של העם שלנו”.

היא המשיכה והסבירה: “זה הזמן להתאחד כולם ביחד למען החטופים. זה לא פוליטי. לא ימין ושמאל אל תאמינו למי שלוקח את זה לשם . כולנו ביחד – חייבים להיות למענם. אין להם זמן, וכבר עבר המון זמן וכנראה שזאת לא הדרך שמחזירה אותם בחיים. ואנחנו עם חפץ חיים”.
לסיום רשמה: “וזאת הברית הבסיסית והאמון של המדינה שלנו לאזרחיה. לא משאירים אף אחד מאחור .חיבקתי את הבן שלי בהפגנה והלב שלי נשרף מחזקת את כל האימהות אמן שהילדים והילדות של כולם יחזור בחיים ובשלום ומהר”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה