בארץ

המחאה בקפלן במוצ"ש בוטלה: "להפגין סולידריות ואחדות"

לראשונה לאחר יותר משנה וחצי, אירועי המחאה המתקיימים בקביעות בצומת קפלן לא יתקיימו בצל המתיחות הגוברת והחשש מפני תגובה איראנית. מטה המאבק: "רואים חשיבות עליונה בשמירה על שלומם וביטחונם של המפגינים". הצהרת משפחות החטופים ליד שער בגין בקריה צפויה להיערך כרגיל
מערכת ice |  3
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
לראשונה לאחר יותר משנה וחצי, ההפגנה המתקיימת בקביעות בצומת קפלן מדי מוצאי שבת, לא תתקיים מחר על רקע המתיחות הביטחונית והחשש מפני תגובה קשה מטהרן ושלוחותיה בצל חיסולו של איסמעיל הנייה. עם זאת, הפגנת משפחות החטופים ליד שער בגין בקריה צפויה להיערך כרגיל.
על פי פרסום ראשון הבוקר (שישי) ב-ynet, מטה המאבק "חופשי בארצנו" ביטל את המחאה באופן חד פעמי בשל האיום הביטחוני. "מטה המאבק רואה חשיבות עליונה בשמירה על שלומם וביטחונם של המפגינים ובמתן אפשרות לכוחות הביטחון להתמקד במשימתם החיונית בעת הזו", נמסר מטעם הארגון. 
"אנו ממשיכים לעמוד איתן מאחורי מטרותינו ונחדש את פעילות המחאה הציבורית מיד כשהמצב יאפשר זאת. בימים אלה, אנו קוראים לכל אזרחי ישראל לגלות ערנות, לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ולהפגין סולידריות ואחדות. אנו ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות ונעדכן את הציבור בכל החלטה עתידית בנוגע לפעילות המחאה". 
בתוך כך, המטה לביטחון לאומי (המל"ל) קרא לאזרחי המדינה לנקוט אמצעי זהירות מוגברים בחו"ל. "קיימת אפשרות שינסו לממש את התגובות גם נגד יעדים ישראלים או יהודים בחו"ל כגון נציגויות, בתי כנסת, אתרים שונים ועוד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הפחדנים האלה לא עולים על מדים ונשק וגם עם השלט לא
    חרפתכם היא 08/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תפחדו נסראללה אוהב אתכם. אין סיכוי שתיפגעו.
    סגור
  • 2.
    ה״מחאה״ גוועת
    שקול 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בין כך ובין כך, אין כמעט מפגינים. נמאס לעם מהשונאים המקצועיים האלה.
    סגור
  • 1.
    פחדני קפלן
    פ.ב.ע 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמעתי שזקן העיתונאים הכסיל נחום ברנע מציע לאוייב לפגוע במטוס של ראש הממשלה ולצאת בשמחה. ואני מבקש מהמפגינים הפחדנים ש"מתוך סולידריות" הם לא יפגינו במוצא"ש. אדרבא אולי הטיל מ"כנף ציון" יגיע אליכם. צאו להפגין בהמונכם.
    סגור