בארץ

בן גביר על המפכ"ל: "רצון להצטרף למחנה קפלן"

השר איתמר בן גביר התייחס לדברי מפכ״ל המשטרה על השפעת בן גביר במשטרה ואמר: "רק ברפובליקת בננות, המשטרה עצמאית לעשות כל מה שהיא רוצה" וטוען כי ועדת מירון היא זאת שגרמה ששינתה את הטון של המפכ"ל
דורון בלוך | 
קובי שבתאי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר התייחס היום (רביעי) לדברי מפכ״ל המשטרה בנאומו הבוקר בטקס סיום קורס לסיירי ביטחון קהילתי חרדים: ״בימים האחרונים יש כל מיני קולות שמדברים על עצמאות המשטרה. רק ברפובליקת בננות, המשטרה עצמאית לעשות כל מה שהיא רוצה. במדינה דמוקרטית, הדרג המדיני הוא מתווה את המדיניות של המשטרה. ככה היה, וכך זה ימשך".
עוד הוסיף, בהתייחסות למפכ"ל קובי שבתאי "אני שומע שמפכ״ל המשטרה בכל מיני פורומים מדבר ואומר כל מיני דברים, שאלתי את עצמי איפה היו הדיבורים האלה בשנה האחרונה? לא שמעתי מהם". 
 
קרדיט: דוברות
"צריך להודות, מפכ״ל המשטרה בשנה האחרונה קיים את המדיניות שלי, עמד בציפיות שלי לקיים את המדיניות ונענה לכל פניותיה. סיפר השר בן גביר וטען "זה נכון, שאחרי וועדת מירון שקבעה והדיחה אותו, פתאום הוא שינה את הטון ואני חושב שהטון הנוכחי זה איזהו רצון להצטרף למחנה קפלן. שיהיה בריא.

‏בסיום דבריו אמר כי "מה שאנחנו עושים כאן, זה מחנה אחר -מחנה של כלל ישראל. יש כאן הכל. יש כאן ימין ושמאל, דתיים וחילונים וחרדים, וזה המשטרה שאני רוצה - משטרה שיוונית. משטרה שמתייחסת לכולם בשיוויון. משטרה שפועלת למען כולם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה