בארץ

דרעי לנתניהו: "לא הייתה ממשלה כל כך גרועה, איבדת שליטה"

שיחה דרמטית התקיימה הלילה בין אריה לדרעי לרוה''מ נתניהו על רקע חוק הרבנים, בה הטיח דרעי בנתניהו "אין לך שליטה על כלום. הח"כים שלך עושים מה שבא להם"
דורון בלוך |  2
אריה דרעי, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, יונתן זינדל)
שיחה קשה התקיימה במהלך הלילה בין ראש מפלגת ש''ס אריה דרעי לראש הממשלה בנימין נתניהו על חוק הרבנים שעורר לחץ ציבורי נרחב, אך היה אמור למרות זאת לעלות היום (רביעי) להצבעה. כשבשיחתם הטיח דרעי ברוה"מ נתניהו אמירות קשות.
בשיחה, שתוכנה נחשף בישראל היום, צלצל נתניהו לדרעי ששהה בביתו, ובה בישר לדרעי כי החוק לא יעבור בגלל לחצי ראשי הערים, ובגלל השר איתמר בן גביר "אי אפשר להעביר את זה" אמר נתניהו לדרעי בשיחה "אין לי רוב לזה, ראשי הערים לוחצים עליי, בן גביר לא שומע לי, אי אפשר".
דרעי הגיב בכעס לדברי נתניהו והטיח בו "איבדת שליטה". כפי שפרסמנו, כבר מוקדם יותר השבוע החל מרד של חברי כנסת במפלגת הליכוד שהודיעו כי הם מתנגדים לעיסוק בחוק הרבנים בעת הזו של מלחמה. על רקע האירועים הללו, אמר דרעי לנתניהו "אין לך שליטה על כלום". והוסיף, אולי כעקיצה על כך שהוא ידוע כמנהיג הבלעדי ומקבל ההחלטות במפלגת ש''ס "הח"כים שלך עושים מה שבא להם. זה לא ייתכן". והוסיף בזעם "או שיש קואליציה או שלא".
בסוף דבריו, אמר דרעי לנתניהו "מאז קום המדינה לא הייתה ממשלה על כך גרועה לציבור החרדי כמו הממשלה הזאת".    
כזכור, מוקדם יותר בערב, זימן אליו ראש הממשלה נתניהו את ראשי הערים לדיון בנושא החוק, שם ספג גם מהם ביקורת, וכן ספגו נתניהו ודרעי ביקורת במהלך דיון בכנסת מראש העיר דימונה שהינו חבר ליכוד, שבין דבריו סיפר כי עסק בנופלים הרבים של העיר וזעק  "אני צריך להתעסק עכשיו באם יהיה לי רב או לא יהיה לי רב?"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאללה זביבי - תפרק את הממשלה ולך !!! (ל"ת)
    יוסי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נראה שהערה לא היתה קשורה לחוק הרבנים אלא למהות (ל"ת)
    דן 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור