ויראלי

ינון מגל חוטף מהח"כית מהליכוד: "שופר עיוור, תצמד לעובדות"

טלי גוטליב כתבה: "לא ינון מגל. ממש בג״צ לא מחייב מינוי רבניות נשים. ואתה בפאתוס הציני שלך משקר את הציבור הימני. החוק הקיים מאפשר ממילא מינוי רבניות נשים ככל שהן עברו מבחן הסמכה של הרבנות הראשית". מגל השיב: "הייתי מציע לא לעשות מכל דבר דרמה שמפילה ממשלה, זה קצת מעייף"
מערכת ice |  6
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
עימות מפתיע פרץ ברשתות החברתיות בין טלי גוטליב, חברת הכנסת מהליכוד שהודחה מוועדה בכנסת שדנה בחוק הרבנים, לבין מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14 ינון מגל, כשאף מילים חדות וכואבות נכתבו האחד לשנייה ולהפך.
גוטליב כתבה: "לא ינון מגל. ממש בג״צ לא מחייב מינוי רבניות נשים. ואתה בפאתוס הציני שלך משקר את הציבור הימני. החוק הקיים מאפשר ממילא מינוי רבניות נשים ככל שהן עברו מבחן הסמכה של הרבנות הראשית".

עוד הוסיפה: "לפחות כשאתה שופר עיוור תיצמד לעובדות. במהות, אם נדמה לך שבזמן שאנחנו קוברים את מתינו ושולחים את חיילנו לשדה הקרב נחוקק חוק שנותן כח לשר הדתות על פני ראשי רשויות מקומיות אז אתה טועה. ואתה עוד יותר טועה אם נדמה לך שדרעי יפיל ממשלה על דחיית חקיקת חוק בזמן מלחמה".
מגל השיב לה: "טלי, אני לא קרוע על החוק בכל מה שקשור לשליטה של ראשי הערים במינויים, אבל תעשי טובה אל תחרטטי בנוגע למינוי נשים לתפקיד רב, כי אין דבר כזה, וזה בדיוק מה שבגצ מנסה לעשות... ובאופן כללי הייתי מציע לא לעשות מכל דבר דרמה שמפילה ממשלה, זה קצת מעייף, ובכל זאת יש לנו מלחמה על הראש".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    טלי
    יעקב 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טלי נימאסט ליראות אותך לישמוע מקוה לא ליראות אותך ואת הפלוץ השני סעדה בכנסת הבאה מי היה מכיר או שומע עליך אים לא ביבי נימאסתם אפסים
    סגור
  • 5.
    אוי אוי אוי
    ינון מגל אוי אוי אוי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגרויסא מישהו סוף סוף אומר לו את האמת הפרצוף.כבא אי אפשר לשמוע הרעל וההכפשות על כל אחד שלא בדעותיו.כבר לא יכולה לשמוע אותו.
    סגור
  • 4.
    לך יש מלחמה על הגב?
    פנסיונרית 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאמהות ולאבות ולאחים ולסבים והסבתות של הלוחמים יש מלחמה על הגב. לך יש טופר גדול של סילופי עובדות של שנאה ביזוי ושיסוי שאתה עושה בהם עבודה טובה. המלחמה ממש לא עסק שלך מבחינתך שתמשך לנצח עד שהרודן יחליט שדי לו בעשרים או 30 שנות שלטון.
    סגור
  • 3.
    מושפל ??? על ידי מי ?? המשוגעת !!!!!!!
    חחחחח 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצחתקם אותי
    סגור
  • 2.
    מגל טיפש כמו נעל
    ארמין 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו בדיוק הסיבה שערוץ 14 כזה חרא, חוד החנית של הערוץ מגל הוא מה זה סתום.
    סגור
  • 1.
    ינון מגל פאתטי.... יש שכל בראשו??? מזל שהוא לא ח"כ
    חחח 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מזל שהוא נתפס כמטרידן של נשים ואולץ להתפטר מהכנסת.... לא ייאמן שמדבר שלילי יצא דבר חיובי... אם גוטליב כבר מרגישה צרימה מהחוק הזה אז מבחינתי זה מדד לרמת מושחתותו העילאית
    סגור