בארץ

נתניהו זימן את ראשי הרשויות: זו הסיבה שעוררה ביקורת

ראש הממשלה נתניהו זימן אמש את ראשי הרשויות אליו לירושלים, אך במקום לדבר על מצב הרשויות במלחמה - שוחח איתם על חוק רבני הערים. גנץ: "פגיעה באמון הבסיסי"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אתמול בערב (שלישי) זימן אליו ראש הממשלה בנימין נתניהו את ראשי הרשויות, אך במקום לשוחח איתם על מצב הרשות עליה הם אמונים, ועל הצרכים בעקבות המלחמה, שוחח איתם על חוק הרבנים, הכולל בחירת רבני עיר.
המפגש עורר ביקורת רבה כנגד רוה''מ נתניהו. בני ביטון, ראש העיר דימונה מטעם מפלגת הליכוד, אמר בדיון "אני בשלטון המקומי משנת שמונים ותשע, אני החבר הכי טוב של נתניהו, וקורא פה לאריה דרעי, שהוא חבר שלי, שאני חושב שזו טעות חמורה בזמן מלחמה". עוד אמר "אני לא אתן לחוק הזה לעבור, וחבר טוב שאני העיר שספגה חוץ מאשר מודיעין 22 חללים במלחמה... הלכתי, קברתי את כולם, הייתי קצין נפגעים שלהם, אני צריך להתעסק עכשיו באם יהיה לי רב או לא יהיה לי רב?"
חה''כ בני גנץ כתב בחשבון ה-X שלו "חודשיים לקח לי לשכנע את ראש הממשלה לזמן את ראשי הרשויות מהדרום ומהצפון לדיון על צורכי התושבים במלחמה. קרוב לשמונה חודשים לקח לו לאשר את התוכנית לתמיכה בתושבי הצפון. הפגישה הערב במטרה לשכנע ראשי רשויות לתמוך בחוק רבני הערים - היא פגיעה באמון הבסיסי בין המדינה לתושביה. ככה לא מנהלים מלחמה".
נזכיר, כי לאחר האירועים הללו, והביקורת הרבה, ועל רקע ההבנה כי החוק לא יעבור, במהלך הלילה החליט רוה''מ נתניהו להוריד את החוק מסדר היום, כפי שהבאנו כאן
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה