בארץ

נתניהו נגד ארה''ב: לא ייתכן שהממשל מנע מישראל תחמושת"

ראש הממשלה נתניהו פרסם סרטון באנגלית בו התבטא כנגד השלטון האמריקני ואמר: "לא יעלה על הדעת שבחודשים האחרונים הממשל מנע מישראל נשק ותחמושת"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו, אנתוני בלינקן (צילום יוטיוב/ IsraeliPM)
ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שלישי) סרטון בו נשא הצהרה באנגלית, על רקע ביקור מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן "כשהשר בלינקן היה כאן לאחרונה בישראל, הייתה לנו שיחה גלויה, אמרתי שאני מעריך מאוד את התמיכה שארה"ב העניקה לישראל מתחילת המלחמה". 
בצעד חריג, תוקף ראש הממשלה נתניהו בישירות את הממשל האמריקני "אבל אמרתי גם משהו אחר, אמרתי שלא יעלה על הדעת שבחודשים האחרונים הממשל מנע מישראל נשק ותחמושת" אמר רוה''מ נתניהו והוסיף "ישראל, בעלת הברית הקרובה ביותר של אמריקה, נלחמת על חייה, נלחמת נגד איראן ושאר אויבינו המשותפים". 
 
קרדיט: דוברות
בנוסף, סיפר נתניהו על פגישתו עם בלינקן, בהתייחס למניעת הממשל האמריקני לספק לישראל תחמושת ונשק ואמר: "המזכיר בלינקן הבטיח לי שהממשל עובד יום ולילה כדי להסיר את צווארי הבקבוק הללו. אני בהחלט מקווה שזה המצב. זה צריך להיות המקרה". 
בסיום דבריו אמר נתניהו "במהלך מלחמת העולם השנייה, צ'רצ'יל אמר לארצות הברית, תנו לנו את הכלים, אנחנו נעשה את העבודה. ואני אומר, תנו לנו את הכלים ונסיים את העבודה הרבה יותר מהר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה