ויראלי

"נכנסה להיריון מתחתונים": זה הסיפור המשונה שהסעיר את הרשת

חברת ההלבשה הסינית עלתה לכותרות בעקבות התכתבות משונה שפורסמה ברשתות החברתיות. בהתכתבות שפרסמה החברה, אלמונית פנתה למוקדן בשירות הלקוחות והציגה טענה הזויה ביותר: "בתי לבשה את התחתונים שלכם וכעת היא בהיריון"

מערכת ice |  1
הריון (צילום vecteezy)
הלם ברשתות החברתיות: אלמונית פנתה לחברת הלבשה סינית לאחר שבתה רכשה את מותג התחתונים של החברה באחד מאתרי הקניות בגדולים בסין המכונה Taobao. האם התלוננה בפני המוקדן בשירות הלקוחות, כי בתה נכנסה להיריון לאחר שלבשה את התחתונים שרכשה מחברת ההלבשה הסינית. 
על פי הדיווח של אתר Ms News, בהתכתבות המשונה שפרסמה חברת ההלבשה הסינית, ניתן להבחין בהאשמות ההזויות שהפנתה האלמונית נגד ענקית ההלבשה: "בתי לבשה את התחתונים שלכם והיא נכנסה להריון". המוקדן, שנחשף לטענה המשונה של האלמונית, השיב: "לא ניתן להיכנס להיריון מלבישת תחתונים".
האם, אשר לא הושפעה משכנועיו של המוקדן בשירות הלקוחות של חברת ההלבשה הסינית, התעקשה לקבל הסבר ראוי על מצבה הנוכחי של בתה. לבסוף, החליטו בכירים בחברת ההלבשה הסינית ליידע את האלמונית כי במפעל הטקסטיל מועסקות רק נשים בפס הייצור של התחתונים. בנוסף, נודע לאלמונית כי המפקח של העובדות הוא גבר שעבר ניתוח לכריתת צינורית הזרע.  
על פי הדיווחים, לאחר השיחה עם המוקדן בשירות הלקוחות של חברת ההלבשה הסינית, האם לקחה את בתה לבדיקה רפואית, במהלכה הרופא ציין בפני האם כי לבישת תחתונים לא יכולה להוביל להיריון. לבסוף, האם יצרה קשר עם שירות הלקוחות והודתה בפני המוקדם כי ההיריון לא נגרם מלבישת התחתונים.
להערכת מנכ"ל חברת ההלבשה הסינית, מדובר במתיחה לא מוצלחת של אושיית רשת מקומית, זאת לאחר שבחן את מספר הטלפון של האלמונית, ממנו היא יצרה קשר עם המוקדן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הריון מתחתונים
    מקס 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבת נכנסה להריון מרוח הקודש
    סגור