ויראלי

כוכבת המירוץ למיליון בצעד דרמטי: חזרה בתשובה אחרי ביטול החתונה?

אן אברהמי, חצי מצמד האחיות "אן ולי" וכוכבת "המירוץ למיליון", נפרדה לאחרונה מבן זוגה היהלומן אחרי שהשניים כבר התארסו. כעת, חשפה אברהמי שהיא מתחזקת בדת: "אני שומרת שבת ומתלבשת צנוע לכבוד השבת"
מערכת ice |  6
המירוץ למיליון 2024 (צילום יחצ קשת 12)
אן אברהמי, חצי מצמד האחיות "אן ולי" וכוכבת "המירוץ למיליון", נפרדה לאחרונה מבן זוגה יאיר יליזרוב, יהלומן בן 29 מסביון, לאחר שנה של מערכת יחסים, זאת לאחר שהשניים אף עברו להתגורר יחד והתארסו.
הקשר בין השניים החל זמן קצר לאחר צילומי "המירוץ למיליון", זאת למרות החיזורים הבלתי פוסקים והמתח החיובי שהיה בינה לבין סהר קורן, חצי מהצמד של יפתח רמון מ"המירוץ למיליון", שעשה סימנים של תחילתו של משהו שמתפתח ביניהם.
אלא שאמש (ראשון) נודע כי אן אברהמי עושה עוד שינוי דרמטי בחייה אחרי שביטלה את האירוסין והחתונה. אברהמי העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא הצטלמה בלבוש צנוע במיוחד, וחשפה שהחליטה לקחת  על עצמה צניעות ולשמור שבת במה שנראה כמו חזרה בתשובה.
אל הסטורי שהעלתה צירפה אברהמי תמונה שלה עם לוק צנוע במיוחד, וכתבה: "תקשיבו כמה הודעות על הלוק של שבת! ובכללי על כל אירוע אמש שאני מבטיחה לדבר עליהם. מי שחדשה ומי שלא - אני שומרת שבת ומתלבשת צנוע לכבוד השבת".
כוכבת "המירוץ למיליון" הוסיפה: "אני אישית אוהבת לעשות לוקים שהם לא נראים "צנועים", אני פשוט מחברת פרטים רגילים שהופכים את הלוק לצנוע. החולצה מיוניקלו, החצאית מזארה והחגורה מסאן לורן. תקשיבו החולצות של יוניקלו הכי טובות ונוחות וגם ממש זולות".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתח באוויר אין שום עדכון
    מישהו יכול לעדכן??? 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אין עדכונים לגבייך ולגבי סהר אני מת מרוב מתח................................................ דוקא עכשיו אחרי שאת מתחזקת בדת יתאים לכם יותר להיות ביחד, כי סהר בחור כל כך עקרוני כמו בפרק של השיפודים שאכלת כשהוא ישב בצד בגלל העקרונות שלו חחחחחח זה היה קורע אבל באמת אין עליכם ביחד !!!
    סגור
  • 3.
    למה
    אנה 09/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה חזרה בתשובה? כל כך לא מתאים לך
    סגור
  • צניעות ויופי פנימי
    בול בפוני 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוקא היא נראית פנימית וערכית
    סגור
  • למה לא
    ליאל 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לה הלוואי עלינו
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד אן!!
    צופיה 09/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד לך גם במירוץ אתן זוג חזק שמנפץ את המיתוס על בנות עשירות וידעתי שמישהי מכן תתחזק אפילו לתקופה קצרה זה פשןט כל כך מתאים לכן ובקיצןר אני ממש אוהבת אתכן ואתן בטוח מקום ראשוןןן נ.ב את וסהר זה שידוך מושלם?
    סגור
  • 1.
    אין עלייך אןןן
    טל 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אןןןן את מרגשת וממש מחזקת ובכללי עפתי עליכם ואתם בין הזוגות האהובים עליי ועכשיו אחרי שהודעת שאת מתחזקת אני עוד יותר מעריכה ואוהבת אותךךך וחבל שאני לא מכירה אותך אישיתת מגיע לך לזכות
    סגור