ויראלי

כוכב טיקטוק טוען שהגיע מהעתיד - ומזהיר את העוקבים מהתאריכים הבאים

חשבון מסתורי בשם @thetimetraveller2582 טוען שהוא נוסע בזמן משנת 2582, ומנבא גילויים פורצי דרך לשנה הקרובה. לפי תחזיותיו, ב-2024 יתגלו צורות חיים ביקום מקביל, כוכב לכת חדש דמוי-ארץ, ואטלנטיס עם בתולות ים באוקיינוס השקט. כל הטענות מובאות בפרופיל ללא שום הוכחות מדעיות

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום vecteezy)

החשבון המסתורי בטיקטוק @thetimetraveller2582, מצהיר כי הוא "נוסע בזמן משנת 2582". לאחרונה, חשף המשתמש את חזיונותיו לגבי אירועים פורצי דרך שצפויים להתגשם בשנה הקרובה ועורר גל של תגובות ברחבי הרשת.
על פי טענותיו של הכוכב האלמוני, שפורסמו בסוכנויות הידיעות והובאו בעברית במעריב, ב-27 באוגוסט 2024 יתגלה שער מסתורי במערה, שיפתח יקום מקביל עם צורות חיים שלא הכרנו קודם לכן, שחלקן יובאו לכדור הארץ. בנוסף, הוא ציין כי ב-24 בספטמבר 2024, סוכנות החלל האמריקנית נאס"א תגלה כוכב לכת חדש הדומה לכדור הארץ, אשר יקרא אורת', ותשלח אליו רובוט שיגלה חיים.
 
@thetimetraveler2582 #timetravel #timetraveler #timetravellers #2024 #volcano #ocean #xyzbca #entertainment #earth ♬ Black Order - Soundridemusic
לדבריו, ב-12 בנובמבר 2024, המנהל הלאומי לאוקיינוסים ולמטאורולוגיה של ארצות הברית (NOAA) ימצא את אטלנטיס באוקיינוס השקט ויוכיח את קיומן של בתולות ים עם צילומים ברזולוציה גבוהה. לסיום, הוא טוען שב-4 בדצמבר 2024, פרויקט הארפ יאפשר שליטה במזג האוויר העולמי ויאזן את שינויי האקלים.
למרות שמדובר בחזיונות מרתקים, משתמשי טיקטוק רבים מביעים ספקנות כלפי הטענות, עם דרישה להוכחות נוספות מהעתיד וחוסר תמיכה מדעית המאששת את התחזיות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה