ויראלי

עינב בובליל ודניאל עמית נחשפות: לאן נעלמו כוכבות הרשת?

אחרי שעמוד האינסטגרם של עינב בובליל נחסם, אושיית רשת נוספת בישראל, דניאל עמית, חשפה בסטורי של מאיה ורטהיימר כי גם היא נחסמה: "השעו לי את החשבון, אני לא מבינה למה"
מערכת ice |  1
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
עינב בובליל, כוכבת "האח הגדול" לשעבר ואושיית הרשת, חשפה בימים האחרונים מדוע היא נעלמה לאחרונה מהרשתות החברתיות. לטענתה של בובליל, אינסטגרם זיהה פעילות חשודה בעמוד אותו היא מתחזקת, ובו מאות אלפי עוקבים, ולפיכך קיבלה הודעה כי העמוד שלה נחסם.
בובליל, ששוחחה על כך עם כתב התרבות והרכילות של 'ישראל היום' ערן סויסה, מסרה בין היתר כי "אני רגילה לקבל בערך 4,000 הודעות, אולי 10,000 באירועים חריגים, ופתאום קיבלתי מעל 100 אלף ואינסטגרם זיהה פעילות חשודה בעמוד, קיבלתי הודעה 'עקב פעילות יתר נחסם לך העמוד. צריכים לבדוק שלא הפרת את תנאיה קהילה וזהו, ונחסם לי העמוד".
היום (חמישי) נודע כי בובליל היא ממש לא אושיית הרשת הישראלית היחידה שאינסטגרם חסמה, זאת לאחר שדניאל עמית, אושיית הרשת והאוכל, נחסמה גם היא על ידי אינטסגרם, כשהיא לא ממש יודעת מה הסיבה לכך.
בסטורי שהעלתה חברתה של דניאל עמית, כוכבת הרשת והשחקנית מאיה ורטהיימר, לחשבון האינסטגרם שלה, דניאל עמית סיפרה לעוקבים: "השעו לי את החשבון, אני לא מבינה למה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב שחסמו... קצת שקט. (ל"ת)
    חיים 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור