ויראלי

אברי גלעד ויאיר שרקי חוטפים בחריפות: "תתביישו לכם"

בסרטון שפורסם ב"אבו עלי אקספרס" עיתונאית לבנונית, יצאה בחריפות נגד חיזבאללה, אך הוא התלונן כי: "אתמול פרסמתי סרטון בן כארבע דקות עם תרגום שעמלו עליו עמל רב. על הסרטון הוטבע סימן המים של הערוץ, אברי גלעד, יאיר שרקי וערוץ 12 החליטו שזה בסדר גמור לגנוב את הסרטון"
מערכת ice |  1
יאיר שרקי ואברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אחרי שמגיש הטלוויזיה בקשת 12 אברי גלעד ושותפו יאיר שרקי חטפו ביקורת חריפה ברשתות החברתיות מצדו של מנהל עמוד הטלגרם המאוד פופולרי 'אבו עלי אקספרס', הוא התבקש הבוקר (שלישי) לפרסם התנצלות בפניו.
הסיבה לבקשת הסליחה מצדו של גלעד מגיעה בעקבות סרטון שפורסם במקור בערוץ קשת 12 בתכניתו של גלעד ושל יאיר שרקי בחדשות 12 זאת ללא שום מתן קרדיט לערוץ הטלגרם שהכין את התרגום ואף הניח 'ווטרמרק' על הכיתוב.
 
כאמור, בסרטון שפורסם ב"אבו עלי אקספרס" עיתונאית לבנונית, יצאה בחריפות נגד חיזבאללה, אך הוא התלונן כי: "אתמול פרסמתי סרטון בן כארבע דקות עם תרגום שעמלו עליו עמל רב. על הסרטון הוטבע סימן המים של הערוץ" כתב הבוקר המנהל בטלגרם. "אברי גלעד, יאיר שרקי וערוץ 12 החליטו שזה בסדר גמור לגנוב את הסרטון, למחוק את סימן המים ולהשתמש בסרטון כשלהם".

עוד הוסיף וכתב: "עד שאתם מקבלים את הסרטון המוגמר כאן בערוץ נעשית מאחורי הקלעים עבודה עיתונאית – ליקוט מהרשתות החברתיות, מציאת ההקשר הנכון, תרגום – לא מלאכה קלה. בערוץ 12 לא ביצעו את העבודה הזו" הוסיף וטען. "פשוט באו וגנבו ללא רשות (ולא בפעם הראשונה) ומחקו בגסות את הקרדיט ופרסמו אצלם כדי למלא את המחסור בתוכן אצלם. זו רמת העיתונות בערוץ העשיר ביותר במדינת ישראל. תתביישו לכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רמה. נמוכה של כתיבה ועריכה של הכתבה שלכם.
    פרח 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מן הראויי שתתקנו את הכתבה. מבולבלת.
    סגור