ויראלי

יעל בר זוהר במסר כואב: "יום אבל, כאב ושכול שלא נגמר"

בר זוהר כתבה בסטורי שהעלתה עם תמונות החטופים שגופתם הוחזרה: "בוקר עצוב, חטופים שאת חלקם עוד ראינו במסרים מהשבי בחיים...כבר לא בחיים. כל השנה הזאת היא כמו יום אחד ארוך של אבל, כאב ושכול שלא נגמר".
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
לאחר שדובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר (שלישי) כי הלילה, במבצע משותף של כוחות צה״ל והשב״כ, חולצו גופותיהם של חיים פרי ז״ל, יורם מצגר ז״ל, אברהם מונדר ז״ל, נדב פופלוול ז״ל, אלכסנדר דנציג ז״ל ויגב בוכשטב ז״ל, מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל, יעל בר זוהר הגיבה בזעזוע גדול.
בר זוהר כתבה בסטורי שהעלתה עם תמונות החטופים שגופתם הוחזרה: "בוקר עצוב, חטופים שאת חלקם עוד ראינו במסרים מהשבי בחיים...כבר לא בחיים. כל השנה הזאת היא כמו יום אחד ארוך של אבל, כאב ושכול שלא נגמר".
כאמור, לאחר הליכי זיהוי שבוצעו על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, זוהו כלל הגופות והודעה נמסרה למשפחותיהם ע״י נציגי צה״ל. חיים פרי, יורם מצגר, אברהם מונדר, נדב פופלוול, אלכסנדר דנציג ויגב בוכשטב נחטפו בחיים ונהרגו בשבי החמאס.
צה״ל ושב״כ חילצו את גופותיהם של החטופים ממרחב חאן יונס. מבצע החילוץ בוצע בפיקוד אוגדה 98, על ידי לוחמי חטיבת הצנחנים, יחידת יהל״ם וגדוד 75 יחד עם לוחמי השב״כ. המבצע התאפשר הודות למודיעין מדוייק של שב״כ, ושל יחידות המודיעין ומפקדת החטופים באגף המודיעין.
לאחר הליך זיהוי שנעשה במכון הלאומי לרפואה משפטית, יחד עם משטרת ישראל, צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות ולקהילות. צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחות וקהילות הקיבוצים בשעה קשה זו.
צה"ל ושב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל המאמצים המבצעיים והמודיעיניים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופות והחטופים.
לאחר מבצע החילוץ הדרמטי נודע כי אברהם מונדר בן ה-79, חבר קיבוץ ניר עוז, נרצח בשבי. "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על הירצחו של אברהם מונדר ז״ל בשבי בעזה לאחר שסבל עינויי גוף ונפש במשך חודשים", כך נכתב בהודעת הקיבוץ.
אברהם היה בן 79, חבר קיבוץ ניר עוז, עבד במפעל נירלט, היה איש חם ומאד אהב לשיר. אברהם נחטף יחד עם אשתו רותי, בתו קרן, ונכדו היחיד אוהד בן ה-9 ששוחררו בעיסקה. בנו, רועי מונדר ז"ל, נרצח בטבח ב-7.10. 
מקיבוץ ניר עוז נמסר: "נזכור את מונדר תמיד, בקולו הצלול, בחיוכו החם ובאהבתו האינסופית למשפחתו ולקיבוץ. יהי זכרו ברוך".
השבוע נועה ארגמני, שנחטפה ממסיבת הנובה עם בן זוגה אבינתן אור וחולצה במבצע הירואי "מבצע ארנון", מציינת את ט"ו באב, ללא בן זוגה שעדיין שבוי בעזה. היא העלתה תמונות לסטורי בחשבון האינסטגרם והיא כתבה לו: "ט"ו באב שמח אהבה שלי. כל שנה היית מביא לי זר פרחים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה