ויראלי

השחקנית הישראלית נגד טיקטוק: "אוהבת נאצים"

השחקנית וכוכבת הנוער פרסמה שקיבלה הודעות נאצה של יוזר פרו-פלסטיני שקרה לה "מפגרת" ו"נאצית", ולמרות זאת בטיקטוק החליטו לא לחסום אותו
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
השחקנית הישראלית דון לני גבאי, שהתפרסמה בסדרת הנוער "השמינייה" חושפת כי קיבלה מספר הודעות נאצה עם קללות קשות נגדה באינסטגרם ממשתמש פרו-פלסטיני.
בהודעות שקיבלה ממנו כתב המשתמש "את מפגרת", לאחר מכן הוסיף "ישראל היא הבית של נאצים, טרוריסטים, אונסי ילדים". הוא הוסיף וקרא לה לאחר מכן "אוהבת נאצים".
כשביקשה לדווח על הודעותיו הקשות של המשתמש להנהלת טיקטוק, היא קיבלה הודעה כי הודעותיו לא נמצאו מפרות את הנחיות וכללי השימוש ברשת החברתית. לאחר מכן חשפה לני גבאי את הצביעות של טיקטוק כאשר פרסמה בעבר את התגובה "יאק" לסרטון אחר, והיא נמחקה לאחר שנטען כי תגובה זו מפרה את כללי השימוש בטיקטוק.
על כך דון לני גבאי כתבה כי אלו התגובות שטיקטוק נוהגת למחוק, בניגוד לקללות הקשות והאמיתיות שקיבלה מאותו משתמש, שלדברי טיקטוק, באופן צבוע ומוזר ביותר, אינן מפרות את ההנחיות.


(מתוך חשבון האינסטגרם של דון לני גבאי)
בשבוע שעבר פרסמה כוכבת הסרט "שלגיה" רייצ'ל זגלר ציוץ פרו פלסטיני, למרות שהיא מככבת בסרט יחד עם השחקנית הישראלית גל גדות. זגלר פרסמה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) והודתה למעריצים על 120 מיליון הצפיות, רק שבסוף הפוסט הוסיפה משפט שנוי במחלוקת  במיוחד לקולגה החדשה שלה גל גדות.
בפוסט נכתב: "אני אוהבת את כולכם כל כך! תודה על האהבה ועל 120 מיליון הצפיות של הטריילר שלנו ורק בתוך 24 שעות בלבד! איזו מערבולת. אני בעיצומה של חזרות לרומיאו + ג'ולייט אז אני אצא מכאן. להתראות לעת עתה". ואז גם הוסיפה "תמיד תזכרו, תשחררו את פלסטין".
בתגובה לציוץ הפרו פלסטיני גל גדות פרסמה בסטורי שלה באינסטגרם "רק אהבה יכולה להציל את העולם". לאחר מכן גדות הוסיפה את הציטוט: "חשיכה לא יכולה לגרש חשיכה, רק אור יכול לעשות זאת. שנאה לא יכולה לגרש זאת רק אהבה יכולה לעשות זאת". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה