ויראלי

קובי אוז במתקפה קשה: "הם צריכים לחזור להיות מצורעים כמו פעם"

אחרי שנשיא המדינה יצחק הרצוג התעמת עם מפגינים ממטה משפחות החטופים וטען על בן גביר כי "את הכהניזם בוודאי שצריך להוציא", קובי אוז הצטרף לכך וכתב: "אין הכלה לגזענים, ולפירומנים"
מערכת ice |  2
קובי אוז (צילום פלאש 90)
נשיא המדינה יצחק הרצוג, התעמת עם מפגינים ממטה משפחות החטופים, אחרי שאמר שם הין היתר: "קורא לאחדות, את הכהניזם בוודאי שצריך להוציא", בכוונה ישירה כמובן לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שבעצמו לא נותר חייב ותקף את נשיא המדינה כשאמר בין היתר: "מתרפס בפני קומץ אנרכיסטים שמנסים לנהל את המדינה ולעשות פילוג בעם. עדיף שישתוק , צביעות היא דבר מגעיל".
מי שהגיב אמש (שבת) על העימות החריג בין הרצוג למפגינים הוא הזמר קובי אוז, סולן להקת טיפקס, שתקף בצורה חריפה מאוד את איתמר בן גביר ומפלגתו עוצמה יהודית, עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו.
בציוץ שהעלה אוז הוא כתב תחילה כי: "עכשיו כשזה נפלט לנשיא, גם אני חשבתי שהם יתמתנו עם השררה. אבל מסתבר שאין הכלה לגזענים, ולפירומנים", ברמז עבה מאוד לשר איתמר בן גביר.
 
עוד הוסיף וכתב קובי אוז: "החיבוק החדש שהם קיבלו מנתניהו תורגם בציבור הרחב כרוח גבית לפוגרומים, ללינצ'ים, לפריצות בגדר. הם מורידים ומכשילים את עם ישראל מבחינה רוחנית. הם צריכים לחזור ולהיות מצורעים כמו פעם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קובי אוז, אני מבין אותך, נשכחת כמת מלב, אולי עכשיו
    אלי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תקבל הזמנה לאולפנים עוכרי ישראל, אל שכח שזה זמני, בשבילם אתה סתם פודל שעשוע, אחרי 15 דקות אתה תחזור לנקודת מוצא. בבחירות בן גביר יעלה, ואתה באיוולתך הפסדת עוד אוהדים פוטנציאליים. יאללה תחזור למדרון תהום הנשייה.
    סגור
  • 1.
    קובי
    יושר 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא יעזור לאף אחד אנחנו צריכים לעשות הכל כד למנוע קרע בעם יש ימין קיצוני בדיוק כמו שמאל קיצוני גם עלי לא מקובל לשמוע מפגינה שאומרת אנחנו נדאג לרצוח את ביבי זה מילה מאוד קשה לומר על ראש ממשלה נבחר גם אם לא מסכימים עם ממשלתו לכן במדינה דמוקרטית יש בחירות פעם ב 4 שנים
    סגור