ויראלי

אופירה אסייג מקבלת מחמאות מהעיתונאי הוותיק: "לימדת אותנו"

?דן מרגלית, העיתונאי הוותיק, כתב: "אופירה אסייג במונולוג הקצר והמדויק שלך כלפי יריב לוין, שגרם להצתת האש בארצנו ואינו מניח לכבותה, לימדת את כולנו, ממש את כולנו, מה היא תקשורת ביקורתית לוחמת. תודת האומה".
מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי ששרפה את הרשת עם המונולוג הביקורתי שלה, אופירה אסייג שנשאה דברים בתכנית 'אופירה ולוינסון' בקשת 12 ביום שישי האחרון ופנתה אל שר המשפטים יריב לוין כשהיא מטיחה בו האשמות קשות מאוד על החלק שלו במלחמה, זכתה למחמאות גם ממקומות פחות צפויים.
דן מרגלית, העיתונאי הוותיק, כתב: "אופירה אסייג במונולוג הקצר והמדויק שלך כלפי יריב לוין, שגרם להצתת האש בארצנו ואינו מניח לכבותה, לימדת את כולנו, ממש את כולנו, מה היא תקשורת ביקורתית לוחמת. תודת האומה".
כזכור, במונולוג שלה אסייג פתחה ואמרה: "אני רוצה לפנות אלייך יריב לוין שר המשפטים, אני יודעת שאתה צופה. אתה לא מתבייש? לא זורם לך דם בגוף? אתה לא רואה איך המדינה שלנו מרוסקת? אתה לא שם לב שאין פה מדינה? שיש פה רק מלחמה וכל מה שמעניין אותך זה הרפורמה המשפטית שכתבת ב-1900 ורברס".

היא המשיכה: "אתה רוצה שאני ארענן לך את הזיכון? 115 אלף חטופים כבר 315 יום בעזה בתנאים שאתה לא מחזיק בהם דקה, כן? דקה לא תשב בעזה. 1,631 הרוגים מתוך 690 חיילים, מעל 10,000 חיילים פצועים, קטועי רגליים, פגועי נפש ומשפחות שכולות ובחרדה וכולנו מפחדים מתקיפה של איראן או חיזבאללה חלילה".
 
היא אמרה לסיום:"אנשים לא יכולים אפילו לגור בבית שלהם, אין להם לחזור ואתה בשלך, רפורמה משפטית. דבר לא מזיז אותך מילימטר מהמטרה שלך, זו שבעקבותיה ניצתה כאן מלחמה בינינו. כמו שאמר חבר שלך לממשלה גולדקנופף 'מה קשורה הממשלה למלחמה?', יריב לוין אין מנותק ממך"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אסייג. עוד אחת פתאום מבינה בכל.
    יום טוב 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דן מרגלית? שב בשקט אין לך זכות להטיף מוסר. טול כורה מבין ענך.
    סגור
  • 1.
    אולי נסחט על ידי משפחות פשע (ל"ת)
    יחריב לוין 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור