טלוויזיה

אופירה אסייג כועסת על לוינסון? "לא מאמינה, לא התגעגעת?"

אופירה פנתה ללוינסון בזמן הישיבה שלהם לקראת התכנית ואמרה לו בהומור: "יא אללה, לא מאמינה לא התגעגעת? לא התגעגעת אליי או אל הסטורי? די, די, נו באמת. הוא חזר מהולנד הולנדי לגמרי"
מערכת ice | 
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי היעדרות לא קצרה מהמסך אופירה ולוינסון, חוזרים לקשת 12 אחרי שכל אחד מהם לקח חופשה קצרה, המגישה עם ילדיה בארצות הברית והמגיש כך מסתבר בהולנד. אבל מה היה להם לומר אחד לשני?
אופירה פנתה ללוינסון בזמן הישיבה שלהם לקראת התכנית ואמרה לו בהומור: "יא אללה, לא מאמינה לא התגעגעת? לא התגעגעת אליי או אל הסטורי? די, די, נו באמת. הוא חזר מהולנד הולנדי לגמרי".

עוד היא אמרה למגיש: "אנחנו נוסעים להביא לו משהו, יום שישי ב-18:00, לוינסון חזר חד מהולנד. אני אופירה, חכו לשישי ותראו צרחות". לוינסון מצדו לא סיפק יותר מדי מידע על החופשה שלו.
"התגעגעתי, שישי חוזרים בשעה הרגילה 18:00", על רקע דלת הכניסה לאולפן של קשת 12 בו מצטלמת התכנית שלה ושל לוינסון. רק בסוף השבוע האחרון, בסטורי שהעלתה היא סיפרה: "מלא שאלות, אז אין הערב אופירה ולוינסון. נחזור בשישי הבא בעזרת השם, בשעה 18:00 קשת 12". היא גם שיתפה את העוקבים בשבת שהעבירה בביתה עם ילדיה.
כזכור, המגיש המחליף עמית סגל אף שיתף את הבאנר של התכנית וכתב: "גם הערב, לפני שבת", אגב חלק מהעוקבים תהו מדוע ושאלו את חיים לוינסון: "מה נסגר עם ״לאור המצב ״ למה הפסקנו לראות אותך ואת אופירה?", וגם: "המצב = אופירה בחו״ל לא?".
 
רק בשבוע שעבר, לצד צילום מסך של הכתבה מחדשות 12, לפיה "באיראן מאיימים: דגל הנקמה האדום הונף במסגד בצפון מערב המדינה", כתבה אסייג: "תקופה מורכבת לפנינו, השם ישמור" וכן כתבה בסטורי נוסף על המצב החדש מול איראן: "אלוהים יעזור לנו, נושמים רגע לפני הבלאגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה