ויראלי

מני אסייג תוקף: "רק את האויב הרצחני הם לא מסוגלים לשנוא"

מני אסייג מתח ביקורת חריפה על התנהלות מפלגות השמאל ברשת החברתית X. מני אסייג: "אם לא היו לנו שם חטופים, השמאל כבר היה מוצא סיבה אחרת להוביל אותנו לכניעה ותבוסה". עוד כתב אסייג: "רק את האויב הרצחני הם לא מסוגלים לשנוא וכועסים על מי ששונא אותו. המחנה הפגום"

מערכת ice |  2
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
מני אסייג, התסריטאי והסאטיריקן המוכר, מרבה למתוח ביקורת חריפה על מתנגדי הממשלה ומבקריו הבולטים של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אסייג פרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), בו כתב: "הם שונאים אותנו ברמות קשות ומפחידות (ואותי באופן אישי), ורק את האויב הרצחני הם לא מסוגלים לשנוא וכועסים על מי ששונא אותו. המחנה הפגום".
 
ציוץ נוסף שפרסם ברשת החברתית X, עסק במפלגות השמאל. התסריטאי המוכר, אשר לקח חלק ביצירת הסדרה הקומית "שנות ה-80" ששודרה בערוץ 13, עקץ את מצביעי השמאל וכתב: "אם לא היו לנו שם חטופים, השמאל כבר היה מוצא סיבה אחרת להוביל אותנו לכניעה ותבוסה. ולכן, אסור לעולם להקשיב לשמאל! אסור".
 
כזכור, בחודש אפריל האחרון חשף מני אסייג, יוצר הסדרה "שנות ה-80", מדוע הוא החליט לפרוש מיצירת הסדרה המצליחה. "מהגובה הזה זיהיתי את האמת החמקמקה וקפצתי עליה בלי להביט לאחור. יצאתי קצת חבול וקצת כאוב (שרוט הייתי לפני כן), אבל יצאתי שלם. שלם נפשית".
עוד כתב אסייג: "לא נועדתי לכתוב סדרות (למרות שעשיתי את זה לא רע), נועדתי לדברים אחרים הרבה יותר חשובים: לקדש שם שמים, לחלק תפילין, להכניס ספרי תורה, להגן על תלמידי חכמים וגם לתמוך במשפחות קשות יום".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד מלך
    שלמה 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיך להפיץ אור!! אל תפחד מהחונטה!! האמת סופה לנצח!!
    סגור
  • 1.
    צדיק
    תום 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוהבים אותך
    סגור