ויראלי

מני אסייג מתפוצץ על חברת הכנסת בה תמך: "חלאס עם האבו-עלי"

יוצר הסדרה הקומית "שנות ה-80" ומי שמזוהה כאיש ימין מובהק, שיבח לא פעם את חברת הכנסת טלי גוטליב, עוד לפני שהחלה לכהן במשכן. אתמול הוא פרסם ציוץ ארוך ונוקב נגדה

מערכת ice |  1
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
יוצר התוכן ומי שכתב את תסריט הסדרה "שנות ה-80" הופיע בתקופה האחרונה לא פעם בפאנלים בטלוויזיה ומרבה לשתף ברשתות החברתיות את הגיגיו. הוא מרבה לפרסם את דעותיו הפוליטיות ואף נחשב למוביל דעה בקרב חלק ממחנה הימין, במיוחד זה המזוהה עם מפלגת הליכוד.
בעבר הרבה אסייג לפרסם שבחים אודותיה של גוטליב, גם כשחטפה אש בתקשורת, אך הציוץ שלו אתמול (רביעי) נגדה היה חריף ונוקב, והפתיע רבים. בפתח דבריו כתב אסייג: "טוב חברים, התאפקתי לא מעט זמן אבל הוגדשה הסאה והגיעו מים עד נפש: אני רוצה לדבר על חה״כ טלי גוטליב. תקראו כי זה יהיה מעניין".
בנוסף, כתב מני אסייג: "בזמנו הייתי מאלה שחשבו שהיא צריכה להיות בכנסת, כי היא מביאה קול מיוחד ואותנטי, אומנם בטונים צורמים, אבל מאוד בטוח וצודק. לכנסת כידוע היא נכנסה בזכות קיצור פז״ם שסידר לה הבוס שודאי חשב כמוני. את עניין אי הכרת הטוב לאותו הבוס נשמור להזדמנות אחרת. נמשיך: טלי מהרגע הראשון נכנסה לתוך הנגמש חמושה במקלע 0-5 כמו של רמבו והתחילה לירות צרורות לכל כיוון, רובנו היינו סלחנים כלפיה ורבים בימין פירשו את זה כאמת ואומץ שבוערים בה, ולא מעטים אפילו החמיאו לה על העוז והנחישות. זה הלך והחמיר וציוצים מרדניים (ולא אחראיים) שלה הפכו לפופולאריים בקרב אלה שביומיום מקבלים ממנה בחילה, כלומר השמאל. אבל שוב נשמעו הקולות שהיא אמיתית והיא אמיצה ומציבה מראה פנימית, והלוואי שיהיו עוד כמה כמוה בליכוד בימין וכו וכו".
 
"ואז הגיע אותו ציוץ שלה נגד שקמה ברסלר, שמצטט את הפרסום בעדנה קרנבל בעניין בן הזוג של שקמה. את הציוץ הזה כידוע שיתפו המון אנשים שסומכים על טלי ובוטחים בה, ואז כידוע שקמה הגישה תביעת דיבה/לשון הרע נגדה ונגד קבוצה נבחרת מבין משתפי הציוץ (אני ביניהם למרות ששיתפתי בכלל ציוץ אחר שלה). מאותו הרגע טלי עסוקה (בין צרור בנגמש למשנהו) במאבק על החסינות שלה, ועל מניעת אפשרות שהיא תצטרך לתת הסברים למי שיבקש. יש שיגידו לגיטימי. היא חברת כנסת. מה ממש לא לגיטימי? ההתעלמות המופגנת שלה מהנתבעים האחרים שבסה״כ רטווטו את הציוץ שלה, בגלל שהם בטלו בה וסמכו על מה שכתבה. ככה מתנהגת אישה אמיצה רודפת צדק ואמת?", הוסיף.
אסייג הזכיר את עצמו וכתב: "אני ממש לא מדבר על עצמי, אני לא זקוק לתמיכה שלה, אני מדבר למשל על אחד הנתבעים שנבהל ואיים בהתאבדות, והיא שידעה ושמעה אפילו לא פנתה אליו כדי לעודד, להרגיע ואולי להציע עזרה. אני הייתי שם בשבילו ולמזלנו הוא נרגע והתעשת. והיה עוד בחור שנמצא במצוקה כלכלית ללא יכולת לממן לעצמו עורך דין, ושוב הוא לא היתה שם, והיא שמעה, אולי לא שמעה טוב בגלל הירי בנגמ״ש.. בגדול, עברו חודשים רבים מאז, וטלי לא מצאה לנכון לדבר עם אף אחד מהנתבעים. ואיתי היא דווקא היתה מדברת לפעמים…אני כבר לא מוכן לדבר איתה".
לסיום, כתב: "אז טלי, חלאס עם האבו-עלי, המון רעש וצלצולים בתקשורת, אבל בפועל לא היית איפה שהיית להיות ולפעול. לדעתי את יכולה לשכוח מהפריימריס הבא. הערה: שקמה, שהדברים האלה לא ירוממו את רוחך, כי אני באופן אישי הולך להקדיש את חיי להביס אותך ולנצל את הפלטפורמה כדי שכל עם ישראל ידע את מה שאני טוען: את סכנה ברורה ומיידית לעמנו ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גוטליב היא מקרה קצה אמיתי (ל"ת)
    דן 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור