ויראלי

טרנד אבטיח חדש ומוזר: "לא יכול לחכות לא לנסות"

הרשתות החברתיות מלאות הקיץ בטרנדים מוזרים שקשורים לאוכל - אחרי סנדוויץ' המלפפון החמוץ והאבטיח הקפוא מגיע הטרנד הבא שהגולשים חשבו לביזארי במיוחד
מערכת ice | 
אבטיח (צילום אביר סולטן פלאש 90)
קיץ הוא זמן טוב לטרנדים של אוכל: כך במהלך הקיץ הזה אנחנו נתקלים בלא מעט כאלה ברשתות החברתיות. אחרי טירוף סנדוויץ' המלפפון החמוץ והפירות הקפואים והמגורדים, מגיע הטרנד הבא: סנדוויץ' מפרוסות אבטיח. 
גולשים רבים טענו שמדובר בטרנד ביזארי ביותר, והתגובות לטעם חלוקות - יש כאלה שאוהבים וכאלה שטוענים שזה לא טעים בכלל. משתמש אחד באינסטגרם כתב בתגובה לסרטון שמציג את הטרנד: "אני לא יכול לחכות לא לנסות את זה". משתמש נוסף כתב "אני רוצה לדווח על החשבון הזה".
 

בשבועות האחרונים הרשת מלאה בסרטונים של אנשים שאוכלים סנדוויצ'ים שמורכבים ממלפפונים חמוצים. הטרנד התחיל בארצות הברית, שם בני נוער וצעירים מצטלמים כשהם אוכלים מלפפון חמוץ ענקי בצורת סנדוויץ', שבתוכו יש בשרים ורטבים. כמו סודוך רק שבמקום הלחם יש לכם שתי פרוסות של מלפפוץ חמוץ.
עדיין לא התאוששנו מהמלפפון החמוץ וכבר הרשת מתחילה להתמלא בסרטונים של טרנד  אוכל נוסף - בורגר דיסקו. שזה בעצם המבורגר רגיל שמכניסים לתוך טוסטר והוא הופך את הכריך הרגיל שמורכב מלחמנייה, המבורגר, ירקות ורטבים, ללחמניית טוסט לוהטת שנראית כמו כדור דיסקו. כאמור, לכל זה מתווסף עכשיו גם סנדוויץ' האבטיח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה