ויראלי

הפדיחה של נתניהו: שגיאת כתיב או טעות פרוידיאנית?

ראש הממשלה מיהר לברך את הקבוצה הישראלית שזכתה במדליית הכסף, אך גולשים זיהו במהרה כי בפרסום שלו נפלה שגיאת כתיב מטרידה ומשעשעת. רבים מיהרו לצחוק ואף לתהות האם מדובר בחשיפה של אמת פסיכולוגית עמוקה יותר
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
היום (שבת) בהחלט נרשם בספרי ההיסטוריה של הספורט הישראלי. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה במדליית כסף בקטגוריה הקבוצתית ובכך הביאה לישראל מדליה שביעית במשחקים האולימפיים בפריז 2024. המתעמלות שהובילו את ישראל אל הניצחון התרגשו מהמעמד ואף קיבלו מחמאות רבות מאנשים רבים, ביניהם ראש הממשלה.
אך חדי העין שמו לב כי בברכתו של ראש הממשלה נפלה טעות מביכה במיוחד. "ברכות ענק לנבחרת החלומות האולימפית שלנו", כתב בנימין נתניהו בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) "היום הצטרפו אלייה בהישג אדיר נוסף הנבחרת הנפלאה שלנו להתעלמות אומנותית" - כך פורסם בתחילה עם הטעות במקור. 
מיד עם תשומת הלב לטעות מיהרו לתקן את שגיאת הכתיב, אך היו מי ששמו לב לטעות וצחקו עליה. מגזין העין השביעית, הידוע בביקורתיות שהוא מפגין כלפי ראש הממשלה ומדיניותו פרסם צילום מסך של הטעות בחשבון ה-X שלהם ותהו אם מדובר בטעות פרוידיאנית. כלומר - האם ראש הממשלה מנסה לרמוז שהוא עצמו מתעלם? "פרויד בוכה בשמיים" כתבו. הגולשים מיהרו להגיב ולצחוק על הטעות "בזה יש לו מאסטר וזהב", כתב אחד מהם. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נו באמת? כמה פעמים קרתה לנו טעות כזו?
    דוד 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צאו לפרסומות חסרי מעש שכמותכם.
    סגור
  • 2.
    ??
    מימי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוי מחייך מעצמו הוא בדיחה
    סגור
  • 1.
    לא פעם משתחררות לו אמיתות מביכות
    זה היה ברור.. 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השריר מתחיל להתרופף, שיתייעץ עם ביידן וטראמפ.. קארמה איז א- ביץ'! יאללה צא לנו מהחיים.
    סגור