ויראלי

לינוי אשרם התפרקה בדמעות: "לא תיארתי לעצמי שיהיה כל כך קשה"

האלופה האולימפית מטוקיו והיום כוכבת "רוקדים עם כוכבים", לינוי אשרם, התרגשה עד דמעות מההישג האדיר של נבחרת ההתעמלות האמנותית שזכתה במדליית כסף בקרב רב. "אתן אלופות", בירכה את הבנות, "לא ציפיתי שאהיה כל כך מתוחה, היה קשה לראות את זה מהטלוויזיה"
מערכת ice | 
לינוי אשרם בערוץ הספורט (צילום אינסטגרם לינוי אשרם)
ההישג האדיר של נבחרת הנשים של ישראל בהתעמלות אמנותית, שזכתה היום (שבת) במדליית כסף בתחרות הקרב רב באולימפיאדת פריז, ריגשה רבים בישראל. זו היתה המדליה השביעית של ישראל באולימפיאדה, והחמישית מכסף.
חמש חברות הנבחרת הנרגשות - שני בקנוב, דיאנה סברצוב, אדר פרידמן, רומי פריצקי ואופיר שחם – התכנסו לריאיון משותף בשידור חי בערוץ הספורט לאחר טקס הענקת המדליות. בערוץ סידרו להן הפתעה בדמות ברכה בשידור חי מהאלופה האולימפית מטוקיו 2020, לינוי אשרם, ששוחחה עימן גם ערב לפני התחרות וסייעה להן.
אשרם, היום כוכבת "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, לא יכלה לעצור את הדמעות מהתרגשות ובירכה את הבנות מכל הלב. "אתן אלופות ואני גאה בכן", אמרה אשרם, "ואני מצטערת שלא הייתי יכולה להיות אתכן. אני גאה בכן ואתן פשוט מטורפות. עשיתן היסטוריה מדהימה".

צילום: אינסטגרם לינוי אשרם
בפן האישי אמרה אשרם כי היה לה קשה לראות את התחרות מרחוק, ורצתה לסייע ולתת הנחיות למתעמלות בזמן אמת. "לא ציפיתי שאהיה כל כך מתוחה", אמרה אשרם לערוץ הספורט, "לא תיארתי לעצמי שזה יהיה אפילו יותר קשה לראות את זה מהטלוויזיה, אבל הן עשו את זה ואני גאה בהן כל כך".
אשרם גם העלתה לעמוד האינסטגרם הפרטי שלה תמונות וסרטונים של נבחרת ההתעמלות וכתבה: "אתן פשוט אלופות ואני גאה בכן!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה