ויראלי

הלם מוחלט: כוכבת הרשת המפורסמת נפטרה בשידור חי | כל הפרטים

תופעת אכילת המזון הרצופה ממשיכה לעלות לכותרות. על פי הדיווח של אתר החדשות TIMES NOW, כוכבת רשת סינית העונה לשם פאן שיאוטינג, אשר נהגה לתעד את העצמה בעודה אוכלת כמויות אדירות של מזון, מתה במהלך שידור חי שקיימה ברשת

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
התופעה המדאיגה השוררת ברשתות החברתיות, המתאפיינת באכילת כמויות אדירות של מזון לעיני המצלמה, ממשיכה לעלות לכותרות. על הפי הדיווח של אתר החדשות TIMES NOW, פאן שיאוטינג, כוכבת הרשת הסינית, אשר ידועה בזכות הסרטונים שבהם היא נראית אוכלת כמויות אדירות לעיני המצלמה, נפטרה לפני כשבועיים בעת שידור חי שקיימה ברשת. 
דו"ח נתיחה שבוצע לאחר המוות, הצביע על כך שקיים עיוות בחלל הבטן של כוכבת הרשת. לצד זאת, נמצא כי קיבתה של פאן שיאוטינג הייתה מלאה במזון אשר לא עוכל כראוי. כוכבת הרשת הסינית הקפידה לבדר את הגולשים שלה ולכן החליטה בין היתר לבצע אתגר של אכילה רצופה במשך 10 שעות. 
עוד נמצא, כי משקלה של כוכבת הרשת הסינית בעת מותה מוערך ב-300 ק"ג. כאמור, מדובר בתופעה מסוכנת ומדאיגה מאוד אשר מתרחשת ברחבי הרשתות החברתיות. מקור תופעת ה"מוקבאנג" הינו בדרום קוריאה.
אתגר האכילה הרצופה דורש מהמשתתפים לאכול כמויות גדולות של אוכל מול המצלמה. במהלך האכילה, המשתתפים יכולים לספר סיפור אישי או לשתף במאכל המיוחד שאותו הם אוכלים. לרוב, מדובר בארוחות לא בריאות כגון ממתקים ומזון מהיר

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה