ויראלי

גרושתו של סטטיק חושפת: "הצלחתי להתאהב בבחור"

שרית פולק, גרושתו של סטטיק, נשאלה על ידי העוקבים שלה מספר שאלות מסקרנות, והתשובות היו לא פחות מסקרנות. אז האם יש סיכוי לקאמבק עם סטטיק, האם תביא ילדים בקרוב והאם היא התאהבה שוב? כל התשובות לפניכם
מערכת ice | 
שרית פולק וסטטיק (צילום אור גפן)
שרית פולק, גרושתו של סטטיק, השיקה לפני מספר שבועות ספר ביכורים, כאשר אחד הנוכחים באירוע היה סטטיק עצמו. למרות שהשניים הפגינו יחסים חמים וסטטיק חזר להיות רווק אחרי שנפרד מרונה לי שמעון, פסלה פולק אופציה לקאמבק זוגי: "מה אתם חושבים, שחיכיתי שהוא יהיה רווק? זה לא במחשבה, לא". 
אמש (שבת) פולק עשתה סדרה של שאלות ותשובות עם העוקבים באינסטגרם שלה, שם נגעה במספר נושאים מסקרנים במיוחד, כאשר רוב השאלות היו איך לא על סטטיק, אהבה, פרידות, עצב וכדומה.
כשהשאלה האם היא בקשר עם סטטיק ענתה פולק: "תמיד היינו". כששוב נשאלה האם יש סיכוי שיחזרו, היא ענתה בנחרצות: "לא". על השאלה האם יצאה לדייטים אחרי הפרידה מסטטיק ענתה פולק: "יצאתי לדייטים, כן. לא להרבה. הייתה תקופה ארוכה בה התמקדתי רק בעשייה ועבודה".
ולשאלה המעניינת ביותר שהגיעה בסשן השאלות תשובות שערכה שרית פולק עם עוקביה: "התאהבת?", השיבה פולק עם תגובה שסקרנה מאוד את העוקבים: "הצלחתי להתאהב בבחור קסם בחורף הקודם. היעד הבא להתאהב ולאהוב". ומה לגבי השאלה האם היא רוצה ילדים? ובכן, פולק לא התבלבלה וענתה: "רוצה בית מלא בילדים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה