ויראלי

האקסית של סטטיק: "הייתי מעדיפה מישהו אנונימי ופרטי"

יש רווקים בקהל? שרית פולק, גרושתו של סטטיק, חושפת כי הייתה מעדיפה שמערכת היחסים הבאה שלה תהייה עם גבר אנונימי: "הייתי מעדיפה מישהו אנונימי ופרטי, אבל מה שאמור להיות שלי יהיה שלי. הכל תלוי בדינמיקה בינינו ובאדם שהוא"
רוני שיינר |  3
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
שרית פולק, גרושתו של סטטיק, השיקה לפני מספר שבועות ספר ביכורים, כאשר אחד הנוכחים באירוע היה סטטיק עצמו. למרות שהשניים הפגינו יחסים חמים וסטטיק חזר להיות רווק אחרי שנפרד מרונה לי שמעון, פסלה פולק אופציה לקאמבק זוגי: "מה אתם חושבים, שחיכיתי שהוא יהיה רווק? זה לא במחשבה, לא". 
הבוקר נשאלה פולק, שאוחזת בימים אלה בסטטוס רווקה, על ידי עוקביה באינסטגרם, האם הייתה פוסלת לצאת עם מישהו שהוא בחור "פשוט" ואינו סלב. "קודם כל, גם אדם מפורסם הוא בן אדם כמו כולם", השיבה פולק. אני לא יוצאת עם סלב, אני יוצאת עם האדם עצמו. כן הייתי מעדיפה מישהו אנונימי ופרטי, אבל מה שאמור להיות שלי יהיה שלי. אני לא אפסול מישהו כי הוא לא מוכר, ואני לא אפסול מישהו כי הוא מוכר. הכל תלוי בדינמיקה בינינו ובאדם שהוא. אני מתחברת ללב, לחוש הומור ולאינטיליגנציה".
נזכיר, כי סטטיק ופולק התגרשו בנובמבר 2022 אחרי שש שנות זוגיות ונישואין שהחזיקו מעמד במשך שנה וחצי. לאחר הגירושין, שמה של פולק נקשר לאורי נגר, יוצא "האח הגדול", ושמועות רבות נפוצו על קשר רומנטי ביניהם, שהוכחש נמרצות על ידי נגר עצמו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיבורים בחול
    ארז 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיבורים בחול ואין מה לאכול
    סגור
  • 1.
    עין תחת עין
    סתמי תפה 06/2024/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    את לא יכולה לדרוש משו שאת לא אין לך אתת האינטלגנציה הדרושה יוירוס
    סגור
  • לא אינטליגנציה גם אי השתתפה באח הגדול (ל"ת)
    אלי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור