ויראלי

הזמרת המצליחה התלוננה במשטרה: "מישהי מטרידה אותי"

הזמרת אודיה הגישה הבוקר תלונה בתחנת המשטרה, בעקבות איומים והטרדות מצד סטוקרית. מוקדם יותר החודש, יעל שלביה ודניאל גרינברג התלוננו במשטרה גם הן, כל אחת בנפרד, על הטרדות
רוני שיינר |  1
אודיה (צילום טל עבודי)
הזמרת אודיה הגישה הבוקר (רביעי) תלונה בתחנת משטרה כנגד בחורה שלטענתה מטרידה בתקופה האחרונה אותה ואת משפחתה, כך מפרסם היום העיתונאי ערן סויסה.
מקורבים לזמרת חשפו כי בימים האחרונים חלה עליית מדרגה, כאשר אותה סטוקרית דרשה מאודיה להיפגש איתה בתוך 24 שעות, אחרת היא תפגע בה. הדבר הלחיץ את הזמרת והוביל אותה לעשות מעשה ולהגיש כנגדה תלונה. 
בשבוע שעבר הייתה זו הדוגמנית יעל שלביה, זוגתו של עומר אדם, שהגישה תלונה על אדם חשוד שלטענתה עוקב אחריה ואף הגיע פעם אחת לאזור מגוריה. החוקרים בתחנת המשטרה פעלו לאיתור החשוד, שזוהה ונחקר. בית המשפט החליט לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית לאחר שבדיון הועלו על ידו טענות תמוהות, לפיהן שלביה היא זו שרדפה אחריו.
מוקדם יותר החודש עדכנה דניאל גרינברג, גרושתו ואם ילדיו של אייל גולן, כי היא נאלצה לעזוב את דירתה הקודמת בעקבות הטרדות מצד גבר, שלטענתה תצפת עליה בשבועות האחרונים מביתו הסמוך. גרינברג אף תלונה במשטרה. בסשן שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה בתחילת החודש היא נשאלה "מה נסגר עם מי שמטריד אותך?", והשיבה: "מה איתו? אלוהים יודע. תקשיבו, זה נשמע פסיכוטי, אבל אפילו כאן, עכשיו, כשאני ככה מדברת איתכן, מאוד יכול להיות שפשוט סבבה לו לשבת במרפסת שלו, בחלון שלו, ופשוט לתצפת".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת בדיוק (ל"ת)
    יקי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור