תרבות ופנאי

יעל שלביה הוטרדה: נחשפה זהות החשוד - "היא רדפה אחריי"

הדוגמנית ובת זוגו של הזמר המצליח עומר אדם, יעל שלביה, הגישה לאחרונה תלונה במשטרת ישראל בגין הטרדה. כעת נחשפה זהותו של החשוד במעשה ונראה כי ישנו עוד תהליך ארוך עד שתתקבל החלטה בעניינו
מערכת ice | 
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
הרשת סערה וגעשה לאחר שפורסם כי הדוגמנית והשחקנית יעל שלביה הגישה תלונה במשטרה, לאחר שלטענתה הוטרדה על ידי אדם אשר עוקב אחריה. שלביה הוסיפה וטענה בתלונה כי אותו אדם שעוקב אחריה ואינה מכירה, הגיע פעם אחת לאזור מגוריה.
היום (ראשון) פורסם באתר mako כי זהותו של החשוד במעשה נחשפה, ומדובר בגבר בן 49 בשם פנחס גניש. על פי הדיווח, בית המשפט החליט לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית לאחר שבדיון הועלו על ידו טענות תמוהות, לפיהן שלביה היא זו שרדפה אחריו.
 
החוקר שטיפל בעניינו העלה את האפשרות שהחשוד אובססיבי לגבי שלביה ואף אינו מודע לחומרת מעשיו. לבסוף בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בשלושה ימים, כאשר במסגרת הזמן הזה הוא ייבדק אצל פסיכיאטר.
כזכור, לאחרונה עומר אדם ויעל שלביה בילו בחופשה רומנטית, שאחריה הם הגיעו למסך עם קמפיין פרסומי חדש לליין משקפי קטאליה של הזמר. אדם העלה מסר לכל המעריצים שלו ברשתות החברתיות כאשר כתב: "הפרסומת החדשה שלנו לדגמים של קאטליה שחיכיתם להם וסוף סוף נחתו פה לקיץ 2024. אנחנו שמים לכם לינק לאתר לקנייה ישירה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה