ויראלי

אשתו של שימי תבורי בדרך לכנסת? "הצעה של כמה חברי כנסת"

יהודית באומן רוצה לקדם את נושא האנורקסיה ולהעלותו על סדר היום, אך הבהירה: "סיפרה בפייסבוק שלה: "שלא תטעו זוהי רק הצעה של כמה חברי כנסת אני לא יודעת עם זה יתאים לי וכמה מלחמות אצטרך לעבור בכדי להכניס שינוי לצורך זה צריך ראש וכתפיים של ברזל שאלו אותי נראה מה יגיד היום והיכולות שלי"
מערכת ice |  5
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)

יהודית באומן, אשת הזמר שימי תבורי, חושפת את כוונתה להיכנס לזירה הפוליטית בעקבות מאבקה האישי והכואב. באומן, שאיבדה השנה את בתה קארין למחלת האנורקסיה לאחר מאבק ממושך של 22 שנים, מבקשת לקדם שינויים מהותיים בטיפול בהפרעות אכילה ובתמיכה במשפחות המתמודדות עם אתגרים בריאותיים מורכבים. היא מאמינה כי ניסיונה האישי והתובנות שרכשה לאורך השנים יכולים לתרום משמעותית לשיפור המערכת הקיימת.

באומן מציעה גישה חדשנית לטיפול בהפרעות אכילה, המדגישה את חשיבות הטיפול הביתי והתמיכה המשפחתית. היא קוראת להכרה בתפקיד החיוני של המשפחה בתהליך הריפוי ולמתן תמיכה כלכלית ורגשית למשפחות המתמודדות עם האתגר. באומן מבקשת לקדם חקיקה שתסייע לאימהות שאינן יכולות לעבוד בשל הטיפול בילדיהן החולים, ולהביא לשינוי בתפיסה הציבורית והמקצועית של הטיפול בהפרעות אכילה.
 



למעריב היא הסבירה כי מתוך כאבה האישי. היא מדגישה את הצורך בהבנה מעמיקה יותר של המחלה בקרב מקבלי ההחלטות ואת החשיבות של תמיכה כלכלית משמעותית למשפחות. באומן מאמינה כי ניסיונה האישי יכול לתרום לגיבוש פתרונות מעשיים ואפקטיביים יותר מאלו הקיימים כיום במערכת הבריאות.

יחד עם זאת סיפרה בפייסבוק שלה: "שלא תטעו זוהי רק הצעה של כמה חברי כנסת אני לא יודעת עם זה יתאים לי וכמה מלחמות אצטרך לעבור בכדי להכניס שינוי לצורך זה צריך ראש וכתפיים של ברזל שאלו אותי נראה מה יגיד היום והיכולות שלי",

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לפתע הוא נזכר באביו
    בר דוד 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר,היה למעלה הוא לא ספר את אביו כעת הוא מתחנן לעזרה ממנו
    סגור
  • 4.
    ??
    מימי 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפו שיש כסף שם תרא את שימי ואת באומן הרי אמרו שבאומן חולה מאוד אבל שימי והיא יודעים אך לשנורר כסף
    סגור
  • 3.
    בן אל-שימי
    חזן ש 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי זו גנטיקה עפ״י מדע הרפואה??
    סגור
  • 2.
    באומן
    אזרחית 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת צריך להעלות את רמת חברי הכנסת!!!
    סגור
  • 1.
    לא מצחיק (ל"ת)
    מבין עניין 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור