ויראלי

יוסף חדאד שולח איום: "תנו לצה"ל לדבר בערבית!"

המסביר הלאומי במתקפה: "דין אילת ודין תל אביב ודין קריית שמונה צריך להיות אחד אסור לנו להפריד וכל בן עוולה שמחליט לתקוף סנטימטר אחד מהמדינה שלנו חייב לדעת שהתגובה תהיה חסרת תקדים ככה מדברים ערבית במזרח התיכון וככה מדינת ישראל תחזיר את ההרתעה ואת הכבוד שאיבדה"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי ההתקפה המוצלחת של חיל האוויר בתימן, שם הושמדו כמה מתקנים אסטרטגיים ששייכים לחות'ים שהרגו בסוף השבוע האחרון אזרח תושב תל אביב עם כטב"ם מתאבד שהתפוצץ בלב העיר, איש ההסברה מספר 1 יוסף חדאד יוצא להתקפה.
חדאד שלח מסר מאיים לתימן: "תימן עדיין בוערת מהפצצות חיל האוויר בתגובה לכטב"ם לתל אביב וזה טוב, אבל כאן בתמונה זו לא תימן- זה צפון ישראל הערב. לא משנה חותים, חיזבאללה או חמאס. לא משנה תל אביב, מטולה או שדרות. מדינה במזרח התיכון שרוצה להשיב את הביטחון, ההרתעה והכבוד הלאומי צריכה לדבר בערבית כל הזמן".

עוד קודם לכן כתב: "תראו את העוצמות של צה"ל (לכאורה). ככה נראת עיר הנמל אל חודידה אחד מהמעוזים של החותים בתימן! 1. כבוד ענק לצה"ל והלוחמים והלוחמות שלנו...לזה בדיוק אני מתכון כשאני אומר תנו לצה"ל לדבר בערבית אל מול הטרור! 2.רק תארו לכם אם זו הייתה התגובה שלנו במל"ט הראשון שהגיע לאילת.
עוד המשיך: "דין אילת ודין תל אביב ודין קריית שמונה צריך להיות אחד אסור לנו להפריד וכל בן עוולה שמחליט לתקוף סנטימטר אחד מהמדינה שלנו חייב לדעת שהתגובה תהיה חסרת תקדים ככה מדברים ערבית במזרח התיכון וככה מדינת ישראל תחזיר את ההרתעה ואת הכבוד שאיבדה ולא בגלל צה"ל אלא בגלל מקבלי ההחלטות שלא מבינים את המציאות מזרח תיכונית! תנו לצה"ל לדבר בערבית!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה