ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "בן 21, יהי זכרו ברוך"

איש ההסברה שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של זה סיפורו של סמל תומר נגר ז"ל: "בעזרת הנגב חיסל מחבלים רבים ממש עד הכדור האחרון בנגב... מאות כדורים שמי יודע כמה חיים הצילו. תומר לבדו חיסל רבים והצליח לעכב מאוד את המחבלים"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של זה סיפורו של סמל תומר נגר ז"ל.
חדאד סיפר עליו: "תומר גדל והתחנך ביישוב אזור יחד עם ארבעת אחיו ששניים מהם ילדי אומנה שהיו חלק בלתי נפרד מהמשפחה. מגיל צעיר בלט בשלוותו, בהתנהלותו השקטה והצנועה יחד עם נאמנות ללא פשרות לאמת הפנימית שלו ולעקרונותיו – וכמובן לחבריו. אחרי הלימודים דחה את השירות הצבאי לטובת שנת שירות, ואחריה הגשים את חלומו והתגייס לגולני, ולא סתם אלא שירת כנגביסט בגדוד 51".

איש ההסברה האהוב המשיך: "ב-7 באוקטובר תומר היה במוצב כיסופים יחד עם חבריו. בזמן מתקפת הטרור של חמאס, תומר היה בשמירה בבונקר, כ-150 מטר מהמוצב. למרות שתומר קיבל התרעה על כך והוצע לו לחזור למוצב הוא לא התפנה ונערך ללחימה בעמדה".
לסיום כתב: "תומר נשאר שם ובעזרת הנגב חיסל מחבלים רבים ממש עד הכדור האחרון בנגב... מאות כדורים שמי יודע כמה חיים הצילו. תומר לבדו חיסל רבים והצליח לעכב מאוד את המחבלים... לבסוף הוא נפל שם בעמדה, נפל על הגנת המדינה שכל כך אהב. בן 21 בנופלו, גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד גיבור על מיני רבים, בזכותם המדינה קיימת. (ל"ת)
    אלי בובליל לוד 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור