ויראלי

יוסף חדאד נזכר בכאב: "רצה הכי טוב, יהי זכרו ברוך"

חדאד שיתף סיפור כואב: "המחבל יצא מהפיר שבידו מטען חבלה רב עוצמה, אותו הצמיד לטנק של אריאל. הטנק התפוצץ, ואריאל יחד עם אסיף לוגר הטען נהרגו מיד מהפיצוץ, כששני חברי הצוות הנוספים נפצעו ועד היום עוברים שיקום. אריאל נפל למען המדינה, גיבור ישראל. יהי זכרו ברוך שנהיה ראויים"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בסיפורו של סרן אריאל רייך ז"ל.
חדאד סיפר עליו: "אריאל נולד בשנת 1999 ברמת בית הכרם שבירושלים למשפחה דתית. אריאל היה אדם מצחיק בעל חוש הומור, פטריוט שאהב את המדינה ונתן בשבילה הכל. אחרי שסיים את שנות הלימודים הוא התגייס לחיל השריון, בהמשך הפך למפקד ולקצין וגם הספיק להכשיר לא מעט מפקדי טנקים תחת פיקודו. תמיד הצטיין בשירותו הצבאי, ואף חתם קבע כדי להמשיך לשרת".

עוד כתב: "בשנה האחרונה לחייו, הכיר את נועה ובתאריך 2.10 הציע לה נישואין, ולאחר יומיים ברביעי באוקטובר הם קיימו את מסיבת האירוסים עם המשפחה והחברים. בשבת ה-7 באוקטובר, נועה ואריאל היו בירושלים בביתו של אריאל וחגגו עם המשפחה את החג. כשאריאל הבין שמדובר במלחמה הוא יצא מיד והצטרף לגדוד שלו בגזרה הצפונית. כבר מהרגע הראשון הוא וחייליו בגבול הצפון מצאו את עצמם בזירה חמה, אריאל גם הספיק לזהות חוליית מחבלי חיזבאללה על הגדר והחליט לירות לעברם פגז ולחסל אותם לפני שיספיקו לפגוע בחייליו".
חדאד המשיך: "למרות שתיחקרו אותו על כך שפעל ללא אישור, אריאל התעקש שהוא המפקד שהיה שם ושזה הדבר שהיה צריך לעשות כשהכוחות שלו היו בסכנה מהמחבלים, ולבסוף המח"ט אף שיבח אותו על כך. אריאל לא הסתפק בגזרה הצפונית ורצה להצטרף גם ללחימה בדרום שם האמין שיוכל לתרום רבות, כאשר שמע שצריכים מחליף לסמ"פ בגדוד 77 אשר נפצע בשבת השחורה, אריאל ישר התנדב להחליף אותו, אבל היה לו תנאי, הוא רצה את הצוות הכי טוב ובגלל שהיה מפקד בקורס הכיר את המפקדים וכך הרכיב לעצמו את צוות הטנק. ב-29.10 אריאל וצוות הטנק שלו נכנסו לצפון רצועת עזה ישר לימי לחימה אינטנסיביים בעוז וגבורה".
לסיום כתב: "ב-31.10 במהלך הלחימה החיילים קיבלו פקודה לפשוט על איתור במרחק 300 מטר מהם. אריאל היה הראשון להתנדב לצורך ביצוע המשימה, שני טנקים החלו את ההתקדמות לכיוון המטרה. הטנק של אריאל נעצר, כאשר מתחתם היה פיר שבו חיכה להם מחבל, אך הם לא שמו לב ולא יכלו לדעת על כך. לאחר מספר רגעים, המחבל יצא מהפיר שבידו מטען חבלה רב עוצמה, אותו הצמיד לטנק של אריאל. הטנק התפוצץ, ואריאל יחד עם אסיף לוגר הטען נהרגו מיד מהפיצוץ, כששני חברי הצוות הנוספים נפצעו ועד היום עוברים שיקום. אריאל נפל למען המדינה, גיבור ישראל. יהי זכרו ברוך שנהיה ראויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה