ויראלי

יוסף חדאד נפרד בכאב: "סיים את חייו באופן אכזרי"

איש ההסברה כתב: "עווד דראוושה הוא פראמדיק ערבי ישראלי שהיה ב-7 באוקטובר במסיבת הנובה ופעל להציל חיים. הוא וחבריו לצוות האמבולנס טיפלו בפצועי הירי במסיבה בזמן אמת תחת אש המחבלים. עווד נרצח על ידי מחבלי הנוח'בה כשעד הרגע האחרון המשיך לטפל בפצועים ולהציל חיים וכך גם סיים את חייו באופן אכזרי"
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יוסף חדאד, איש ההסברה מספר 1 של ישראל, כועס מאוד על ההתנהלות של המדינה והצבא למול התסיסה הגוברת ביהודה ושומרון, כשהוא מצביע על התהלוכות של החמאס שנועדו להבעיר את השטח ונתקלות באפס מענה מצד ישראל.
חדאד כתב ברשתות החברתיות שלו: "בשבועות האחרונים יש תהלוכות של מחבלי חמאס ברחבי יהודה ושומרון- בג'נין, רמאללה, טול כרם ושכם. זה תהלוכות מחבלים חמושים שמדברים בגלוי על השמדת ישראל. למה לא מפציצים אותם? למה מחכים? צריך לחסל אותם לפני שהם יצליחו להוביל פיגועי טרור נגדנו!".

עוד כתב: "כשמציבים מטרה במלחמה לחסל את חמאס אז זה לחסל את כל חמאס בלי הבדל בין עזה לגדה. תנו לצה"ל לדבר ערבית ולפגוע באויבים שלנו, עוד לא הבינו כאן מה קורה כשדוחקים את הקץ ובסוף המחיר שאנחנו משלמים הוא הכי כבד שיש?!".
באותו הקשר הוא כתב: "עווד דראוושה הוא פראמדיק ערבי ישראלי שהיה ב-7 באוקטובר במסיבת הנובה ופעל להציל חיים. הוא וחבריו לצוות האמבולנס טיפלו בפצועי הירי במסיבה בזמן אמת תחת אש המחבלים. עווד נרצח על ידי מחבלי הנוח'בה כשעד הרגע האחרון המשיך לטפל בפצועים ולהציל חיים וכך גם סיים את חייו באופן אכזרי. האמבולנס שלו קיבל את הכינוי "אמבולנס המוות" לאחר שחטף טיל RPG ונרצחו בו 18 צעירים שנשרפו למוות".
 
לסיום הסביר: "אתמול התקיים אירוע מרגש בו נחנך אמבולנס חדש לזכרו בהשתתפות משפחתו ומשפחות צעירים שנרצחו באותו אמבולנס ובהם משפחתה של שני גבאי. כך מנציחים את דרכו של עווד להצלת חיים, לשותפות ולערבות הדדית... ואינשאללה שכולנו נמשיך את דרכו של עווד, גיבור ישראלי אמיתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תנחומיי למשפחה.
    אני 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סוף לכאב. יהי זכרם ברוך.
    סגור