ויראלי

אופירה אסייג בהצעה לחיים לוינסון: "אולי נעשה גם וגם?"

המגישה שאלה את שותפה להגשה: "לא העיר אותך הכטב"ם? מה אתה אומר על התאבון שנפתח לתימנים?", לוינסון השיב: "נדבר על זה בשש, בשביל מה יש לנו תכנית ב-18:00? אולי נעשה את התכנית בסטורי שלך כל שבוע", אסייג הציעה: "אולי נעשה גם וגם"
מערכת ice |  1
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג וחיים לוינסון נבהלו? בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, התקבלו מאות דיווחים למרכז השליטה של משטרת מחוז תל אביב, אודות פיצוץ עז שנשמע באזור ת"א. כוחות משטרה גדולים הוקפצו למקום וביצעו סגירה של הזירה, תוך סריקות לאיתור חפצים חשודים ומפגעים נוספים. כעת, רגע לפני תכניתם הערב (שישי) בקשת 12 הם דיברו על הנושא בסטורי שהעלתה המגישה.
אופירה שאלה את המגיש בחדר הישיבות לפני הכניסה לאולפן: "תגיד לוינסון, שמעת את הכטב"ם בלילה?", לוינסון השיב: "לא, ישנתי, 3:20, מי ער בשעות האלה?", אסייג השיבה שנועה תשבי, על כך הוא הגיב: "זה גם היה סיפור מוזר, איפה היא הייתה ב-3:20? אף פעם לא דיבר אליי לצאת בשעות מאוחרות, חוץ מהקיץ הזה שאני קם ב-7:00, אני מרגיש שאני לא מצליח לקום בשעות האלה".

אסייג אמרה: "אולי היא חזרה, בטח חזרה מהופעה אצל מוטי רייף, בכל זאת אנשים התעוררו, אז זה לא העיר אותך הכטב"ם? מה אתה אומר על התאבון שנפתח לתימנים?", לוינסון השיב: "נדבר על זה בשש, בשביל מה יש לנו תכנית ב-18:00? אולי נעשה את התכנית בסטורי שלך כל שבוע", אסייג הציעה: "אולי נעשה גם וגם".
עוד קודם לכן ברשתות החברתיות הבטיחו החות'ים, שיפרסמו מידע על "פעולה איכותית" שביצעו נגד ישראל. על פי דורון קדוש, הדובר הצבאי של החות׳ים, יחיא סריע, נוטל אחריות על מתקפת הכטב״ם בתל אביב: ״המבצע המיוחד, שפרטיו יפורסמו בהמשך, כוון אל תל אביב״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירה
    ישראלי 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית תת רמה עם מראיינים תת רמה ומי שצופה בהם כנראה גם
    סגור