טלוויזיה

אופירה אסייג מתפוצצת מכעס: "רותחת מעצבים, מנותקים, תתביישו"

המגישה כתבה בטור שלה: "איך אפשר להשאיר 120 חטופים וחטופות בידי הרוע של חמאס ולטוס לארה"ב? כמה שכרון הכוח מנהל את הממשלה הזאת? ובשביל מחיאות כפיים? אני מוכנה לארגן לך אלפי מחיאות כפיים אחרי עוד מסיבת עיתונאים של "אני אני אני" עם דגל אמריקה ודגל ישראל, רק שתרגיש טוב ותחזיר לנו כבר את החטופים הביתה"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בטור האישי שלה למאקו, אופירה אסייג, מגישת קשת 12 האהובה, התייחסה בין היתר לתיעוד חדש של התצפיתניות החטופות לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי, מהימים הראשונים שלהן בשבי, כשהן חבולות ופצועות. 
בטור במאקו כתבה אסייג: "בזמן שהן יושבות פצועות, מבוהלות, מיואשות, כואבות ומצפות לישועה, ביבי ושרה אורזים מזוודות לארצות הברית כי יש להם משימה חשובה לנאום באו"ם ואחר כך יום הולדת לבן יאיר. חתיכת מנותקים, תתביישו לכם, תמשיכו לספר לנו סיפורים ולבקש ממשפחות החטופים להגיד תודה שהם חזרו הביתה. אני רותחת מעצבים, איך אפשר להשאיר 120 חטופים וחטופות בידי הרוע של חמאס ולטוס לארצות הברית? איך? כמה שכרון הכוח מנהל את הממשלה הזאת? ובשביל מחיאות כפיים? אני מוכנה לארגן לך אלפי מחיאות כפיים אחרי עוד מסיבת עיתונאים של "אני אני אני" עם דגל אמריקה ודגל ישראל, רק שתרגיש טוב ותחזיר לנו כבר את החטופים הביתה. תתעורר, תתאושש. נאמר לך ולשרה תודה רבה, אבל על אמת".

אגב כזכור, במסגרת מסיבת עיתונאים שקיימו ההורים שלהן, הם דרשו מראש הממשלה להיפגש איתם במיידי ובטרם נסיעתו לקונגרס. התיעוד החדש מעורר שיח ציבורי וסערה ברשת והמגישה כמובן לא פספסה את ההזדמנות להגיב בסטורי שהעלתה. 
אסייג כתבה: "כמה עוד אפשר לחכות? למה הן לא חוזרות הביתה? הן בגיהנום!!! נקרע לי הלב לגזרים. לא יכול להיות שהן עוד בשבי וכל יום הוא משמעותי. העולם חייב להזדעזע. זאת ההזדמנות האחרונה לבצע עסקה ולהשיב את כל החטופים הביתה הערב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה