ויראלי

מגיש חדשות 13 מזהיר: "לא נהסס לפגוע בהם"

אלמוג בוקר כתב באינסטגרם שלו: "אוכלוסיה עזתית שמאפשרת למחבלי חמאס, בהם בכיריה, להסתתר בתוכה: צריכה להפנים שנגיע לכל מקום ולא נהסס לפגוע בהם. בבכירי חמאס ובמחבלים, גם במחיר שהם ישלמו את המחיר. מוחמד דף, מפקד הטבח, אחראי לא רק לשבעה באוקטובר. דינו מוות. אם הוא לא מת, הילדים שלנו בסכנה"
מערכת ice |  7
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
מדינת ישראל חתומה היום (שבת) כנראה על החיסול הדרמטי בתולדותיה, כאשר אחרי שנים של ניסיונות כושלים, ככל הנראה חיסולו של מוחמד דף הפך לרשמי וסופי ומזעזע את הנהגת החמאס בעזה. אבל אלמוג בוקר, מגיש רשת 13, לא ממהר לצהול.
בוקר כתב באינסטגרם שלו: "אוכלוסיה עזתית שמאפשרת למחבלי חמאס, בהם בכיריה, להסתתר בתוכה: צריכה להפנים שנגיע לכל מקום ולא נהסס לפגוע בהם. בבכירי חמאס ובמחבלים, גם במחיר שהם ישלמו את המחיר. מוחמד דף, מפקד הטבח, אחראי לא רק לשבעה באוקטובר. דינו מוות. אם הוא לא מת, הילדים שלנו בסכנה".

עוד המשיך: "לנו יש מטרה אחת: להשמיד את כל מי שהיה חלק מהטבח בשבעה באוקטובר, אז אני מסרב להתרגש מתמונות ההרס בחאן יונס וחוזר על מה שאמרתי מהיום הראשון: זה או אנחנו או הם. אם אתם מה שמוגדר בלתי מעורבים:- אל תאפשרו לשגר רקטות מחצר הבית שלכם, - אל תסתירו בבניין שלכם חטופים, - תדווחו על בכירים שמסתתרים במה שהוגדר מחנה עקורים והפך למחנה למחבלים".
לסיום הוא המשיך וכתב בצורה נחרצת כלפי תושבי עזה: "אחרת, אתם מעורבים על מלא. חלק בלתי נפרד מארגון הטרור הנאצי. ואתם תשלמו את המחיר. היום, בתקווה גדולה, זה דף. מחר זה סינואר".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    היה עדיף פצצה של טון על
    מבין עניין 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פצצה של טון על התארגנות של עשרות ומאות מחבלים עדיף מאשר להתמקד באחד. צריך להרוג את כולם ולא לחשוב שמורידים איזה בכיר ובזה זה נגמר. כולם שם מחבלים
    סגור
  • 5.
    תרגיעו
    הדייקן 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שוק האנרגיה המתחדשת דווקא צועד בבטחה קדימה. ישראל היא גורם זניח. תחנות כוח סולאריות בקנה מידה תעשייתי מוקמות בכל רחבי העולם. סולראדג' התבססה על מתקנים קטנים ברובם ביתיים עם כלכליות נמוכה למשקיעים שמחליטים לפי אופנה ולא לפי כלכליות. אנרגיה מתחדשת זה לא רק פנלים סולארים. ישראל אינה מרכז העולם.
    סגור
  • 4.
    תל אביב
    יצחק 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלמוג בוקר אמר אמת בלי לפחד מאף אחד כל מילה זה נכון כל הכבוד.
    סגור
  • 3.
    עוד מתלהם חסר אנוש
    טמיר 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מחשיב עצמו גנראל בכיר
    סגור
  • ואתה בתל אביב מה מבין מהחיים שלך (ל"ת)
    מבין עניין 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מילים כדורבנות . אוכלוסיה של מחבלים . (ל"ת)
    שלומית 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אלמוג אתא ממיזמן לא מסוגל לישבור כלום. קיבלתה לשון זה כן תפסתה תחת על כלום למה איפו היום תוחל לחייות בבית כמו שלך. במרכז. חחחחחציונייי עאלךךךך
    סגור